Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Är forumet segt igen?


Pocahontas

Rekommendera Poster

  • Svars 133
  • Created
  • Senaste svar
070315_fett_mellan.jpg
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bättre nu.

Vad har hänt? Någon tekniker som gjort sitt jobb? :yeahbaby:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postade nyss och det hände väldigt lite på en halvlång stund. Inte är det bra inte.......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja jag har då inte kommit in på forumet sedan i fredags eftermiddag ... :(

 

Får en att inse hur gravt ens beroende av vissa webbplatser faktiskt är ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja jag har då inte kommit in på forumet sedan i fredags eftermiddag ... :(

 

Får en att inse hur gravt ens beroende av vissa webbplatser faktiskt är ;)

 

 

Ja, lite tomt har det allt varit.

Min favoritläsning på jobbet ju. :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade post-113-1261385864_thumb.jpg gått?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det inte lite konstigt... detta händer varje Jul/Nyår.

Enda skillnaden i år är att ingen bemödat sig att fixa det under helgen eller ens rapportera på nyhetssidan att det är problem. Det var just bristen på information som skapat en hel del irritation i forumet dom senaste 2 åren när forumet legat nere längre perioder utan att det ens noterats på nyhetssidan.... vilket :leijon: & co sen lovat att detta ska dom minsann bli mycket bättre på :citation: .....host host

 

Vilar det en MW julförbannelse över forumet? :devil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick just ett mail från Andreas Leijon, han har legat sjuk hela helgen, och han har inte varit i närheten av en dator vad jag kunde förstå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ställer mig frågande?

Inte vad jag förväntar mig av ett forum,

som faktiskt är ett kommersiellt företagande av ett media företag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klickade på fliken Forum, tvärstopp. Fick klicka på länkarna för inlägg på forumet, då kom jag in, ska det vara så ?

 

Med vänlig hälsning

Olli

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klickade på fliken Forum, tvärstopp. Fick klicka på länkarna för inlägg på forumet, då kom jag in, ska det vara så ?

 

Med vänlig hälsning

Olli

 

Jupp, nytt inför 2010. Bara en beta just nu, men sen blir det värre!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

håller med jmx att ett meddelande på nyhetssidan var vad jag hade förväntat mig efter tidigare utfästelser

 

Nej, jag kräver inte att de anställda ska åka och fixa servern under helgen De behöver säkert fixa inför julen som alla andra - t ex köpa och slå in julklappar

Men när de har "twitter feed" skulle de ju räckt att någon av dem loggat in på det kontot och skrivit en rad så hade det funnit på nyhetssidan. För twittra har till och med Leijon gjort under helgen även om han inte varit vid någon dator

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja detta var ingen nyhet... OERHÖRT arrogant av MW:s ledning, precis som VANLIGT.

 

edit: Jag förutspår att typ Lejon snart kommer och drar någon snyftare om varför forumet trilskats och varför ingen orkat bry sig om att informera, som tidigare utlovats...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nåja, jag tror att de flesta av oss överlevde helgen rätt bra trots allt, även om det hade varit bra med en blänkare på hemsidan.

 

 

Jag skiter fullständigt i att forumet legat nere, det jag INTE skiter i är MW:s lednings totala arrogans och brutna löften... Om inte trådarna blivit bortplockade så finns det garanterat mer än en sådan där löften givits... Men likväl slutar det på samma vis, varje gång.

 

Och som någon sa, vi är faktiskt inkomst för IDG då tycker jag nog att antingen Lejon kunde twittrat(vilket han uppenbarligen gjort under helgen) eller att någon av de som lagt in nyheter(för ett par st har iaf kommit under helgen) kunnat lagt in en liten liten notis... Hur svårt skall det behöva vara?

 

Föresten när kommer den nya plattformen Lejon babblat om i ett par år?

 

Önskar jag kunde tacka för mig och välja ett annat forum istället, men det kan jag inte :P (inte fullt ut iaf ^^) så därav klagar jag istället.

 

uppdaterar min spekulation med att Lejon istället för en snyftis denna gång försöker tiga ihjäl diskussionen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu var ju Andreas sjuk, men man tycker att någon annan på redaktionen skulle slängt ett öga på forumet.

Jag mailade enbart Andreas så fort jag såg att forumet låg nere, tyvärr så läste han inte posten förrän idag..

Kanske skulle meddelat Joel och Anna också, om de har tillgång till servern vet jag inte.

 

Så farligt är det väl ändå inte..det kan vara nyttigt att företa sig annat än att hänga här ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...