Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Svagare vibrator i 3.0?


bjoal

Rekommendera Poster

Är det någon mer än jag som tycker att vibratorn verkar ha fått lägre effekt efter uppdateringen till 3.0? Jag har själv fått gå över till att ha ljudsignal eftersom jag annars missar samtal även om jag har iPhone i byxfickan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon mer än jag som tycker att vibratorn verkar ha fått lägre effekt efter uppdateringen till 3.0? Jag har själv fått gå över till att ha ljudsignal eftersom jag annars missar samtal även om jag har iPhone i byxfickan.

 

Nej.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

för mig har det varit lika dåligt vilken version det än handlat om, knappt så man märker den när den ligger på bordet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon mer än jag som tycker att vibratorn verkar ha fått lägre effekt efter uppdateringen till 3.0? Jag har själv fått gå över till att ha ljudsignal eftersom jag annars missar samtal även om jag har iPhone i byxfickan.

Du kanske har mer lösa byxor nu.. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kennylorentzon

Ett tips kan ju vara att lägga den i kalsongerna istället för i fickan.. då lär du märka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OK. Kan vara jag som fått sämre känsel. Dålig kraft i den är det i vilket fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man jailbreakar telefonen och SSH:ar in på den kan man modda i en fil så att man får fler vibrationer, eller andra intervall osv. Styrkan kommer jag inte ihåg om man kan ändra, men att ändra intervall och frekvens kan ju vara nått ändå...

Google it.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter att jag öppnade upp min 2g för att fixa mute-knappen som lagt av, så av någon anledning fick jag en super-vibrator. Ligger den på ett bord när den vibrerar så hoppar den till (den lyfter verkligen från bordet). Så ett tips kan vara att öppna upp telefonen och pilla runt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iPhoneLasse
Efter att jag öppnade upp min 2g för att fixa mute-knappen som lagt av, så av någon anledning fick jag en super-vibrator. Ligger den på ett bord när den vibrerar så hoppar den till (den lyfter verkligen från bordet). Så ett tips kan vara att öppna upp telefonen och pilla runt!

 

Det tipset tror jag 9/10 ska hålla sig undan ifrån :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...