peth Posted May 24, 2004 Share Posted May 24, 2004 Skulle ha kommit i fredags, men icke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pocahontas Posted May 24, 2004 Share Posted May 24, 2004 Kom väl i kläm Link to comment Share on other sites More sharing options...
peth Posted May 24, 2004 Author Share Posted May 24, 2004 Duekuldu! Link to comment Share on other sites More sharing options...
JvA Posted May 24, 2004 Share Posted May 24, 2004 Det kom ju inget idag heller... men bra att veta att fler inte har fått tidningen. Då väntar jag lite med att hugga (tag i) brevbäraren. Det vore isf inte första gången han töntar bort mina tidningar! Fast reklamen har en dökoll på, fjorton reklamblad idag... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Leijon Posted May 24, 2004 Share Posted May 24, 2004 Jag tror att nya numret ska dimpa ned i era brevlådor under morgondagen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimolp Posted May 24, 2004 Share Posted May 24, 2004 När kommer den till butikerna? Link to comment Share on other sites More sharing options...
treebeard Posted May 24, 2004 Share Posted May 24, 2004 Jag tror att nya numret ska dimpa ned i era brevlådor under morgondagen. Kul då ska jag läs.......nej föresten, jag har ju tenta att läsa till Link to comment Share on other sites More sharing options...
peth Posted May 24, 2004 Author Share Posted May 24, 2004 Kul då ska jag läs.......nej föresten, jag har ju tenta att läsa till Oh!!! nästan lika kul som som MW Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Leijon Posted May 24, 2004 Share Posted May 24, 2004 Edit: nu ser jag på macworld.se att den är försenad och kommer till prenumeranter senast torsdag den 27:e. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Macigen Posted May 25, 2004 Share Posted May 25, 2004 Jag har fått den!!!!! Reklamen bifogad, dom har hörsammat kritiken! Test av digitalkameror osså visar dom hur man synkar mobilen med Macen, de e va jag blev väldigt intresserad av. Sen finns det massor av övrig läsning! Link to comment Share on other sites More sharing options...
micke Posted May 25, 2004 Share Posted May 25, 2004 Snyggt papper är det också! Men varför blev Jockes kameratester uppdelade i två delar? På sidan 4 står det: "7 digitalkameror i stort test" i bildrubben och "Sex digital kameror i semiproffsklassen" i ingressen, är inte D70n också en semiproffssmälla?!? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pocahontas Posted May 26, 2004 Share Posted May 26, 2004 Idag låg den i brevlådan Snyggt omslag! MacWorld ska läsas låånnggggssammtttt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.