Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Miljövänliga produkter


banana

Rekommendera Poster

Hej!

 

Jag är engagerad i projekt där vi vill föra in fler smarta Miljövänliga produkter på den svenska marknaden.

 

Då är min fråga:

Vet du eller har du sett någon produkt som du tycker verkar vara smart och miljövänlig? En produkt som du kanske skulle vilja ha hemma för spara in pengar på elräkningen, eller för att du vet att du gör en god gärning för naturen om du köper den här produkten?

 

Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Jag är engagerad i projekt där vi vill föra in fler smarta Miljövänliga produkter på den svenska marknaden.

 

Då är min fråga:

Vet du eller har du sett någon produkt som du tycker verkar vara smart och miljövänlig? En produkt som du kanske skulle vilja ha hemma för spara in pengar på elräkningen, eller för att du vet att du gör en god gärning för naturen om du köper den här produkten?

 

Tack!

Är det endast produkter från utlandet som man ska tipsa om?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej absolut inte.. Tipsa om alla produkter som ni tycker verka smarta och miljövänliga. Varför jag nämde utlandet var för att de brukar vara lite mer svårtillgängliga för slutkunden om det inte är någon som importerar produkten till Sverige.

 

Så tipsa om alla produkter var sig det är här i Sverige eller någon annan stans i världen..

 

//Mattias

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

Har Apple varit så sluga att de tänkt på höstens alla frukter som bereds i olika form.

Används som det där lilla "goda extra" exempelvis till gröt.

 

Mighty Mouse säljs faktiskt fortfarande, men nu under namnet Apple Mouse.

 

salakalle :crossfingers: hälsar. Må väl.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...