kristianp Postad 12 juli, 2009 Share Postad 12 juli, 2009 Hej, jag har problem med synk mellan iPhone och iTunes. Allt började med att min iPhone låste sig i adressboken och jag kom inte ur detta lägget så jag blev tvungen att återställa den i iTunes. Efter detta så synk. inte iTunes de program som jag laddar ner till min iPhone. varför? Telia kan inte svara på detta och mac supporten hänvisar till Telia... GRRRR (Jag kan markera alla programmen och synka manuellt men det hjälper inte) Vad ska jag göra, några förslag? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tjosan Postad 13 juli, 2009 Share Postad 13 juli, 2009 Då du återställt och fått ett trist resultat undrar jag om du återställt och därefter valt att trycka in en säkerhetskopia. Har man otur kan problem som uppstått tidigare föras vidare via säkerhetskopian. Testa att återställa som ny telefon om du inte gjort detta. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kristianp Postad 13 juli, 2009 Författare Share Postad 13 juli, 2009 Hej igen, jag provade att installera om iPhone igen... nu får jag upp ett nytt meddelande jag inte har fått innan.(innan fick jag inte upp något så detta är väl ett lite framsteg) Att datorn inte skulle vara Authorized vilket den är och detta bekräftas i iTunes... jag blir inte klok på detta. Tacksam för all hjälp med min iPhone så man kan börja använda den igen... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tjosan Postad 13 juli, 2009 Share Postad 13 juli, 2009 Har du återställt telefonen utan att köra in säkerhetskopian? Om inte är detta det första jag skulle göra. Testa att logga ut och in igen på iTuneskontot, starta om datorn, logga in på iTuneskontot i mobilen om du inte är inloggad i telefonen redan är andra saker att kolla/testa. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kristianp Postad 13 juli, 2009 Författare Share Postad 13 juli, 2009 hej igen =) Har du återställt telefonen utan att köra in säkerhetskopian? Ja Om inte är detta det första jag skulle göra. Testa att logga ut och in igen på iTuneskontot, starta om datorn, logga in på iTuneskontot i mobilen om du inte är inloggad i telefonen redan är andra saker att kolla/testa. ja provade detta också, men det ändrade ingenting... den är lite bråkig... tråkigt när man inte kan använda den som man ska... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster
Arkiverat
Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.