Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Utorrent -> Papperskorgen?


BeeMan

Rekommendera Poster

Har stött på lite problem med Utorrent!

 

Allt fungerar som det ska förutom att alla filer som man ja ni vet, hamnar i papperskorgen?

Jag har ställt in att det ska hamna i "Hämtade filer" men nix, det kommer automatiskt till papperskorgen!

 

Har då testat att ändra hämtningsmappen till att allt ska hamna på skrivbordet men nej, även här kommer filerna automatiskt ner i papperskorgen.

 

 

Har testat att installera om Utorrent men det gav inget vidare resultat, samma sak igen!

Någon som vet vad felet kan vara?

 

Känns lite som om det är ett bugg-fel? :glare:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har du testat att slänga µtorrents plist-fil?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har du testat att slänga µtorrents plist-fil?

 

Yes box, glömde bara skriva det i första inlägget ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker det är en klar *hint* om vad du ska och inte ska göra :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har de implementerat AI i uTorrent? Imponerande. Trist bara att det inte tömmer papperskorgen också...

 

:respekt:

 

 

Nae, blir att använda Transmission ett tag till tills dom får ordning på sin "Beta" :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Transmission funkar betydligt bättre i nuläget ja.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gorancarlsen
Transmission funkar betydligt bättre i nuläget ja.

 

Det drar tyvärr fortfarande stor kraft ur Macen. Det tar dessutom upp massor av bredband. Men i brist på bättre alternativ använder jag det fortfarande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo det suger rätt mycket minne. Tyvärr finns det inget bättre till Mac Os X.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Transmission är rent ut sagt skit men om man inte har bättre val så får man ta det som finns! Synd att utorrent inte fått ordning på sin "beta" ännu!... det är ändå ganska bra tag sen dom släppte den....

 

Dålig stil utorrent! Skärpning!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt uTorrent har fungerat prima sedan dag 1...skumt att det inte gör det för dig. Älskar att vissa företag distribuerar sina demos med bittorrent-teknik!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt uTorrent har fungerat prima sedan dag 1...skumt att det inte gör det för dig. Älskar att vissa företag distribuerar sina demos med bittorrent-teknik!

 

Funkar gör det men prestandan när man har 15-20 torrents igång är rätt usel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Finns det något torrent program till mac där man kan välja vilka filer man vill ladda ner? utorrent till windows går det att välja filer men inte till macen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det något torrent program till mac där man kan välja vilka filer man vill ladda ner? utorrent till windows går det att välja filer men inte till macen.

 

Detta går även i Mac-versionen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...