Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

HE-Pennypacker

Medlem
  • Antal inlägg

    7
  • Gick med

  • Senaste besök

Anseende på webbplatsen

0 Neutralt

Om HE-Pennypacker

  • Medlemstitel
    Nykomling

Senaste profilbesöken

Blocket med senaste besökare är inaktiverat och visas inte för andra besökare.

  1. Nej, det var ju synd att dom inte hittade felet från början. Men det är inget ovanligt med att fläkten rusar först, sen rengör dom den och det är efter detta som trackpaden ger upp. Det borde inte hänt innan?
  2. Nej, det är ju inte jag som sköter själva affären utan en kompis långt ifrån mig, jag får bara frustrerande sms.
  3. Nej, det var ju fläkten som lät. Som SirKnasen poängterade ut så kan ju det va beroende på fläkten, men den var ju fungerande. Samtidigt så återkommer jag till att när dom startade datorn i "analysläget" så funkade den ju enligt dom.
  4. Senaste inslaget ifrån servicen. Jag vet inte, jag tycker det är väldigt rörigt? Om det nu va trackpaden som gjorde att fläkten lät, men som dom då rengjorde, lämnade tillbaka och att den då "går sönder" i samma veva? Dessutom så funkade ju trackpaden i "analysläget" som dom själva sa det. Borde det inte kommit fram i rapporten? Tyvärr är ju jag långt ifrån samma ort som min vän, så jag kan inte gå in och prata med dom själv. Men vad ska man kräva i detta läge? Är det bara att slanta upp eller opponera sig? (Det ska sägas att innan detta så gjorde dom en ominstallation av hela datorn för att de trodde att det skulle lösa det. Men det gjorde det inte. Detta kom dom fram till efter ytterligare felsökning...)
  5. Okej, men hur kommer det sig att trackpaden/tangentbordet ballar ut efter första rengöringen? Efter det var endast fläkten från början...
  6. Hej! Min vän fick detta meddelande ifrån servicestället. Låter detta rimligt?
  7. Hej! En bekant var inne med sin MacBook Air för rengöring, då fläkten lät som en skördetröska. Det behövdes troligen bara en rengöring av delar och inget annat (minns ej vad hon sa det stod i kvittot). Men när hon startade upp det så fungerade varken mus eller tangentbordet, samtidigt som den letade efter ett bluetooth dito (vilket aldrig varit inkopplad). Hon har gjort en SMC-reset som icke gav något resultat. Kan det vara så att Digital Inn klantade till det och isf hur? Eller finns det något mer jag kan be henne testa?
×
×
  • Skapa nytt...