Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Maxana

Medlem
  • Antal inlägg

    5
  • Gick med

  • Senaste besök

Anseende på webbplatsen

0 Neutralt

Om Maxana

  • Medlemstitel
    Nykomling

Profil

  • Plats
    Växjö

Macanvändare

  • Macanvändare sedan
    2015
  • Appleprylar
    iPhone, Appletv, Macbook Air
  • Bytt från pc
    Ja

Senaste profilbesöken

Blocket med senaste besökare är inaktiverat och visas inte för andra besökare.

  1. Jag blev medlem för att denna situationen dök upp, innan har jag kunnat googla mig till lösningar på problem som har uppstått men inte denna gången. Därav vände jag mig hit. Inte svaret jag hade hoppats på men tack.
  2. Hur skulle man formulera det? Just nu har jag bara konversation på messenger. Tror inte hon har tillgång till serienumret längre och därför inte kan bekräfta att det är rätt. Hon har heller inte originalkvitto kvar då den är från 2010 och inget kvitto är sparat
  3. Jag har bett henne ta bort den men hon kommer med bortförklaring efter bortförklaring. Misstänker att jag har blivit lurad, eller är hon bara otroligt oteknisk.
  4. Så personen kan göra det i efterhand efter uppdateringen? Vad kan man göra om denne låser mig ute, jag har ju köpt den men det är knappast som att jag kan bevisa mitt ägarskap för att kunna få tillgång till datorn igen.
  5. Hej, jag köpte en begangnad macbook pro. När jag fick hem den så hade säljaren inte loggat ut, så jag återställde till fabriksinställningar. Jag la sedan till den i mina enheter på "hitta min iphone". Eftersom hon inte hade loggat ut, kan den finnas kvar bland hennes enheter också, så att hon alltså kan radera eller låsa den via sitt konto så att den blir värdelös för mig? Här står det om att radera/låsa en mac, men det svarar inte på min fråga.
×
×
  • Skapa nytt...