Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Nicklas75

Medlem
  • Antal inlägg

    7
  • Gick med

  • Senaste besök

Anseende på webbplatsen

0 Neutralt

Om Nicklas75

  • Medlemstitel
    Nykomling

Macanvändare

  • Macanvändare sedan
    2012
  • Appleprylar
    iPhone X -iPhone 7 - iPhone 6s - IPad Air 2 - iPad (2018) - MacBook PRO (2017) - iMac 27” 2019 - iMac late 2010 - ATV 4 -Airpods PRO
  • Bytt från pc
    Ja

Senaste profilbesöken

131 profilvisningar
  1. Såg att jag postat i fel kategori.... Sorry. Mod får gärna flytta den till det rätta.
  2. Ikväll släpptes en ny firmware till airpods pro - 2C54.
  3. Varit i kontakt med Apple. Svaret blev att sånt inte ska kunna hända och att de inte kan garantera att det inte kan ske igen. Såklart det kan bli fel på en produkt men det är ett allvarligt fel. Dock skulle personen föra detta vidare till berörda samt att jag skulle skicka in på deras feedback sida.
  4. Igår hade jag mina airpods pro kopplade till Apple TV vilket fungerar perfekt. Men helt plötsligt blir det ett extremt högt oljud i vänster airpod. Så pass högt att sambon som låg bredvid med hörlurar hörde oljudet. Slet ut den vänstra i en hast då det smärtade enormt i örat. Efter en stund provar jag den igen och då låter den sprängd. Sätter i båda i fodralet och gör en reset på dessa. Efter fungerar de precis som vanligt igen, en stund i alla fall. Helt plötsligt händer det igen. Återigen sliter jag ur airpoden på vänster sida och packade ner allt och idag returnerade jag dem. Oljudet är svårt att förklara men typ ett extremt högt brus. Har även upplevt ett hög frekvent ljud några gånger och enbart på den vänstra. Ska jag inte våga använda airpods PRO pga detta? Kan finnas tillfällen där det inte ges möjlighet att få bort airpods så snabbt som det nu gick. Det kommer sluta med en hörselskada. Ska kontakta Apple angående detta och höra men standard svaret är att det har de aldrig hört talas om innan. Därför är det bra att veta om någon annan råkat ut för detta.
  5. Någon som har en lösning eller hört om kommande åtgärd?
  6. Tack för svar! Provat både omstart och återställning. Även tagit ner senaste versionen 13.1.2. Tyvärr har det inte hjälpt och problemet kvarstår.
  7. Nicklas75

    iOS 13 skärmproblem

    Efter installationen av iOS 13 på min iPad Air 2 har det uppstått problem. När man skriver så blir det väldigt ofta dubbelbokstäver, tex ”Deetaa ärr eet ttesstt”. Lika så reagerar skärmen konstigt, blivit enormt känslig samtidigt väldigt trög emellanåt. Detta skärmproblem verkar enbart dyka upp när laddkabeln är ansluten, inte annars. I iOS 12 var det aldrig några problem med att skriva eller använda skärmen på annat sätt med laddkabel i, utan det har kommit med det nya iOS. Uppdaterat med de uppdateringar som är släppta, senaste igår 13.1.2 Någon som upplever samma problem? Eller vill prova era Apple produkter med laddkabel i? Mvh Nicklas
×
×
  • Skapa nytt...