Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Ohrstrom

Medlem
  • Antal inlägg

    141
  • Gick med

  • Senaste besök

Anseende på webbplatsen

4 Neutralt

Om Ohrstrom

  • Medlemstitel
    Bra

Profil

  • Kön
    Male
  • Plats
    Borås

Macanvändare

  • Macanvändare sedan
    2009
  • Appleprylar
    Macbook Pro 15", 2.2GHz, 6750 1GB.
  • Bytt från pc
    Ja
  1. Två alternativ är det som finns. Hitta lösenordet som tidigare nämnts, får ni inte tillgång till Apple ID't på egen hand kan man kontakta Apple support för att se om det går att få tillgång via dom. Alltid bra att prata med dom för övriga alternativ.
  2. Tror problemet är att datorn inte har rätt ha ta bort bilder ur telefonens bildmapp, de går att radera på själva telefonen, gå in i bilder, välj kamerarulle eller dyl, klicka välj. Sen kan du bara dra med fingret för att många bilder ska markeras snabbt.
  3. Du kan lägga in allt på www.icloud.com istället och få det synkat till din telefon, lite smidigare att mata in det på datorn än på telefonen kanske.
  4. För att alla enheter inte kör och inte kan köra iOS 9 antagligen.
  5. Icloud bildbibliotek = alla bilder på alla ställen du har funktionen på. Vill du inte ha alla måste du tyvärr skippa den funktionen. Jag har skippat iCloud bildbibliotek för jag tycker inte funktionen är flexibel och inställbar nog. Importerar hellre då o då och rensar.
  6. Utefter vad jag förstått är detta expected behaviour sen app thinning / slicing. Dock har jag inte sett något officiellt om det. EDIT: I denna http://apple.stackexchange.com/questions/206544/cant-transfer-purchases-from-iphone-to-itunes-in-ios-9 om samma besvär hittade jag följande: "Apple Developer Relations 18-Sep-2015 02:51 PM This issue behaves as intended based on the following: Apps are no longer transferred from iOS 9 devices. We are now closing this bug report. If you have questions about the resolution, or if this is still a critical issue for you, then please update your bug report with that information."
  7. Inga problem glad att det löste sig.
  8. Under inställningar -> Telefon kolla att eget nummer visar rätt. Under inställningar -> Epost, kontakter & kalendrar ställ in en egen kontakt under "Min Info" i kontaktdelen, borde lösa det.
  9. I samma tråd hittade jag även detta, OBS två skilda tips, det ena mer detaljerat än det andra. I ran into this "shared' recent call history after upgrading to iOS9. Let me start by saying, I do not share my Apple ID with anyone but myself. I do, however have 2 phones, 2 Macs, 1 iPad. I didn't want the two phones to share the same recent call history, because that defeats the purpose of having two phones, from a phone perspective, while I do want both to be able to access iCloud services for other functions. Steps of what I did (this is on iOS9, I don't recall if these are the exact same settings panes on iOS8, but the idea is the same. Also acknowledged that there are probably many steps that are unrelated, but I figured a methodic approach would remedy my issue.): On Phone 1, leave iCloud, App & iTunes Store, Message, FaceTime, all logged into iCloud. On Phone 2, log everything out of Apple ID: Signed out of Settings->iCloud, which will delete Mail, Contacts, Calendars, Reminders, iCloud Drive etc. Signed out of Settings->App and iTunes Stores Signed out of Settings->Messages->Send & Receive Signed out of Settings->FaceTime (I suspect this is the big culprit) Restarted both phones just to be thorough (probably unnecessary). Made a call from both phones to different places...the recent history isn't shared. One of the above things is causing the sync. On Phone 2: Signed into Settings->iCloud. Signed into Setting->App and iTunes Stores. Made calls from both phones, recent history still not crossed polluted! At this point, checked all my iCloud services work (Mail, Contacts, Calendar, iCloud Drive, etc) and I can access iTunes, Apps. iMessage also works, as long as I'm only using the Phone Number. Then I tested binding my Settings->Messages and Settings->FaceTime to my Apple ID. Call history started to sync again. Signed out of just Settings->FaceTime and recent call history stopped sharing. FWIW, this will also disable some of the continuity features on the secondary device. I know for a fact, I used to have FaceTime enabled uniquely and the recent call history was not shared. So I'm still playing around to see if there is some sequence that can get this back. ------------------- Turn off iCloud Drive.
  10. Hittade detta: This will solve the problem go to settings--Mail,contacts,calendars-- scroll down to the contacts section and click on the my info tab and change that to the correct iPhone contact number. If your phone is logged into the same iTunes iCloud sign in it defaulted to that main contact. I have a personal phone and business phone and my business phone was listed as my personal contact name under my info that is why all the calls would show in recent calls this will solve the problem..
  11. Jag körde 9.0.2 på 5s och kör 9.0.2 på nya 6s'en och jag inte haft några bekymmer.
  12. Du kan ju prova detta: http://recomhub.com/blog/imessage-waiting-for-activation-how-to-activate-imessage-when-not-working/
  13. Tillägg: efter en auktoriserad reparstion har du ju även 90 dagars reparationsgaranti.
  14. Är den mindre än 3 år, reklamera till återförsäljaren.
  15. Stänga av på telefonen. Har man iCloud bildbibliotek på och loggar in på icloud på t ex en tom telefon kommer telefonen ladda ner alla bilder. Jag personligen föredrar att inte använda bildbibliotek utan importera istället.
×
×
  • Skapa nytt...