Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

johann strauss

Medlem
  • Antal inlägg

    68
  • Gick med

  • Senaste besök

Anseende på webbplatsen

3 Neutralt

Om johann strauss

  • Medlemstitel
    På gång
  • Födelsedag 1941-10-06

Profil

  • Plats
    Stockholm
  • Intressen
    allt

Macanvändare

  • Macanvändare sedan
    2011
  • Appleprylar
    MacBook Pro, iPhone 6s
  • Bytt från pc
    Ja

Senaste profilbesöken

599 profilvisningar
  1. Jag uppdaterade appar innan jag uppdaterade till IOS 13.5, det kommer kanske att fungera igen när det finns appar som behöver uppdateras, den som lever får ser!
  2. Jo, så var det tidigare, men denna funktion finns inte mera på IOS 13.5sista uppdateringen igår?
  3. App Store, efter update till IOS 15.3 på min iPhone 6s, så kan jag inte ser mera, hur man skall uppdatera mina Appar i App Store?Hur skall jag göra nu?tidigare så gick man in i App Store och skrollade ner och såg om och vilka Appar ska uppdateras, detta finns inte mera efter uppdateringen till IOS 15.3 Vad göra? Tacksam för svaret
  4. Avinstallera ALLT, börjar helt med en ny istallation!
  5. Hej! Jag har samma problem sedan ett år tillbaka med min iPhone 6s. har varit i kontakt med Experterna, som säger, att det enklaste är att avinstallera och börjar på nytt!!!!
  6. Hej! Sedan några veckor så får jag inget signal ifrån min IPhone vid mottagandet av email. ( 6s2017 IOS 12.3.1) Jag är tvungen att låsa upp iPhonen och aktivera mail knappen för att får ett signal om att en email har kommit. Ringsignal och övriga signaler fungera som vanligt.Finns det någon här som vet kanske vad det kan vara? Mvh Johann
  7. Hej! Jag hade samma problem efter en ominstallation av Mac OS. Jag fick rådet att går in i Biblioteket och letar efter återskapande brev i Mail systemet, och tar bort dom och det funkade för mig! hoppas att det löser sig för dig.
  8. MBP sent 2017, har samma problem,varar i en sekund och försvinner sen!
  9. MacBookpro / 2017 samtliga uppdateringar är OK. Problemet: varje dag/flera gånger eller bara få gånger, så får jag en varning att: Anslutningen till servern via förvalda portar nådde en maxtidsgräns. prova igen. avsluta Mail,vänter en stund , prova igen, samma sak igen.efter flera försök är allt normal igen tills nästa gång. Har varit i kontakt med Stockholms Stadsnät, som påstår att det är nog Apples mail som är fel. Kontaktade Apple som efter felsökning hos mig påstår att det är ett fel hos Stockholms Stadsnät. vad göra???
  10. Jag har fått på sistone hela tiden en varning som säger att ( Tiden för uppkopplingen har överskridits på port 993) Till saken hör att jag har varit i kontakt med STOSN (Stockholms stadsnät) Jag har fått en del goda råd om att kontrollera mina mail angående vad som finns och att det inte får vara mera än 250 mb på mina in korgar. Det finns enbart vanliga email, ingen som innehåller tunga filer.Jag har en väldig bra tekniker ifrån Apple som ställer in mina mail program och han säger att allt är som. det skall. Åndå så påstår STOSN Tekniker att det är instälnningen som ska göras om.Vad ska jag göra? Flash In The NightSecret Service
  11. johann strauss

    iTunes

    Efter senaste uppdatering av iTunes 12.7.0.166 så kan man inte mera se iPhones APPar i Datorn, i iTunes, nedladdning och inställningen måste göras i iPhones? Synd, var väldig praktiskt!
  12. Hej! Öppnar låset och markera det du önskar!
  13. Tack för hjälpen, nu fungera det! mvh Johann
  14. Hej Vänner! jag har sökt på nätet efter hur jag tömmer min röstbrevlåda på min IPHONE 6s IOS 9.2.1 Kan inte hittar hur jag ska göra ! Ska jag ta kontakt med Telia? eller är det en inställning som ska göras? Tack på förhand mvh Johann
×
×
  • Skapa nytt...