Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Inbjudan till Spotify?


B843186

Rekommendera Poster

  • Svars 339
  • Created
  • Senaste svar

Jag tar också mer än gärna emot en invite av en vänlig själ... :blush:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gå ihop 3 stycken och köp ett premiumkonto. 99kr = 33kr stycket. Då får man ju 2 invites.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gå ihop 3 stycken och köp ett premiumkonto. 99kr = 33kr stycket. Då får man ju 2 invites.

 

Premium kan man väll bara köpa via Bredbandsbolaget som dom har avtal med?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Premium kan man väll bara köpa via Bredbandsbolaget som dom har avtal med?

w00t? jag köpte det via telia här hemma så jag tror du är fel ute.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har premium via BBB, men några invites fick jag inte.

fjompa det kommer att ta någon vecka eller så innan du får dem, men du kommer få dem tro mig ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om nu någon, mot förmodan skulle få en invite över : mufflonsheep@gmail.com

 

Någon som vet när det blir öppet även för dem som inte har invite? gratis varianten alltså

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fjompa det kommer att ta någon vecka eller så innan du får dem, men du kommer få dem tro mig ;)

 

Du är helt fel ute efter kontakt med Spotify AB & Bredbandsbolaget AB fick jag info att dom som köper premium via sin internetleverantör t.ex. Bredbandsbolaget inte kommer få några INVITES.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du är helt fel ute efter kontakt med Spotify AB & Bredbandsbolaget AB fick jag info att dom som köper premium via sin internetleverantör t.ex. Bredbandsbolaget inte kommer få några INVITES.

 

tror faktiskt det juridiska namnet før bbb ær b2 bredband ab om de inte ændrat det på sistone.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tror faktiskt det juridiska namnet før bbb ær b2 bredband ab om de inte ændrat det på sistone.

 

Stämmer dom heter B2 Bredband AB men man skriver ju Bredbandsbolaget AB

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan tipsa om att Spotify gänget ger bort en invites om dagen till alla som har premium, ända fram till jul.

När jag har betat av min redan långa kö så kan jag börja ge bort här på forumet. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tar gärna mot en invite också, och jag bryr mig inte om det är från en vänlig eller ovänlig själ.

Vill du fortfarande ha en?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte för att jag vill vara den, men den som tog inviten kan väll iallafall säga tack? :glare:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan säga att det helt klart är värt att betala 99:- för att få en invite. Gå in på Spotify och köp premium i en månad så får du även 2 invites. Så då kan man vara tre som delar på det, 33:- var är inte så farligt för en så här bra tjänst. Kan även tipsa om att sätta upp er på väntelista, det gjorde jag. Tog ett par veckor men sen fick jag ett mejl.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...