Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Hotmail i iPhone?


Tomber

Rekommendera Poster

Som många andra använder jag Hotmail. Visserligen är det inte det bästa epostprogrammet men har

man en adress som alla känner till och använder, samt använder den för msn, så är det inte så enkelt att bara byta till gmail eller liknande.

 

Nåväl, kan någon tipsa om hur detta fås att funka på iPhone/iPod Touch. Jag vet att jag kan vidarebefordra till min .mac-adress, men detta blir ju en konstig omväg, och jag vill inte ha dubbla uppsättningar av alla mina mail.

 

Mvh /Tomas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mig veterligen är det samma som med mail i osx, nämligen att man måste köra på betalversionen av hotmail för att få dem att funka tillsammans.

Du borde kunna söka på "hotmail i mail" här på forumet, o få svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Betaversionen??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Betaversionen??

 

Betal - det finns ett abonnemang där du kan betala en slant för att kunna hämta hem din e-post och slippa köra via webmail.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aha sorry ;) va så trött igår =P Då blir det svårt att läsa ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

går det på något sätt att koppla hotmailen till outlooken och outlooken till mobileme och därmed få push på hotmailen till mobilen? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mig veterligen är det samma som med mail i osx, nämligen att man måste köra på betalversionen av hotmail för att få dem att funka tillsammans.

Du borde kunna söka på "hotmail i mail" här på forumet, o få svar.

 

Jag har ett program som gör att jag kan köra hotmail i mail helt gratis :P Heter FMU eller något liknande, kan hitta det om någon vill ha det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...