Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

En smulig presentation.


heartbeats

Rekommendera Poster

Hej!

 

Tänkte introducera mig, har som säkert många andra mest surfat omkring här och hämtat information av ren nyfikenhet. Men nu är jag registrerad och avmaskad samt leveransklar, tycker att det finns mycket intressant information på detta forum och sakkunniga personer. Sen verkar de mesta ha en trevlig och tillmötesgående ton i sina inlägg vilket man sällan ser i andra forum som jag läser/är medlem i.

 

Arbetar inom telekommunikationbranchen och på fritiden är det musik och sport som tar mest tid. Bosatt i "anrika" Gävle med min sambo.

 

Har precis beställt en Svart Macbook och ser framemot konverteringen från PC!

Främst ser jag framemot att få bita i att övergå från Ableton Live till Logic Studio, men det blir ett senare tillfälle när plånboken är tjockare!

 

Så om ett par dagar ska jag missbruka sökfunktionen och ta reda på alla frågor jag har, för det mesta finns ju redan här :) Om inte annat kan man ju förlita sig på er som redan kan en hel del med ett inlägg eller två!

 

/ Jesper.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej och välkommen hit.

 

Naturligtvis kommer vi att hjälpa dig med konverterandet.

Har du aldrig använt Mac innan lär du finna en hel del olikheter.

 

Rekommenderar dig att läsa i Nybörjartråden där du får en del information.

Utöver det så finns det Macskolan på MavWorlds sida.

 

Är du slängd i engelska så är Mac 101 väl värt att hugga in på

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst MaxGoostShip

Hejsan Hartbeats!

Har själv jobbat vid Ericsson Radio ut-polliterat till Hi3G, Via "Antennen".

Har fått ett massivt mothugg från arbetsgivare och trång-synta arbetskamrater

far att vägra lämna Mac som system, som site ansvarig får man gång på gång starta om

Siemens system då de går ned sig, min mac har inte gått ned sedan 1999, (Pismo) som

visserligen är speedad med en G4 550Mhz men grym maskin att vara kompatibelt med allt

från Unix till Linux, " Även XP ".

Har även nya svarten men den är jag rädd om, inget fält arbete där inte.

 

Ha en underbar upplevelse i din nya bekantskap!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

välkommen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen till Stället :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej o välkommen!

Vad betyder smulig i sammanhanget?

 

Tack!

 

Kom inte på något bättre helt enkelt, kände mig lite smulig. (Ni vet, gränsen mellan funktionell och ett vrak). :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej, och välkommen!

 

Främst ser jag framemot att få bita i att övergå från Ableton Live till Logic Studio, men det blir ett senare tillfälle när plånboken är tjockare!

Ableton Live finns ju för Mac OS X också, så du kan väl fortsätta med den ett tag till, om du inte vill ge dig på Logic direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack!

 

Kom inte på något bättre helt enkelt, kände mig lite smulig. (Ni vet, gränsen mellan funktionell och ett vrak). :)

 

Smulig är ett mer användbart ord än man kro alltså :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Smulig är ett mer användbart ord än man kro alltså :lol:

 

Än man kan "kro"?? :chockadskeptisk: Pinsamt :pinch: ...och redigera-knappen är borta :unsure:

Nån sorts kompensation måste du ju få :sorry: En ros given för fläcken i din fina presentationstråd >> :geros: <<

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...