Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Smalare MacBook i oktober?


ekstam

Rekommendera Poster

marcushedenstrom

Ja det finns väl ingen naturlag som förhindrar det. ;) Men ryktesvägen är ofta krokig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det finns väl ingen naturlag som förhindrar det. ;) Men ryktesvägen är ofta krokig.

 

Väldigt-väldigt krokig..

 

Men frågan är om man vill ha en smalare MacBook? Tycker nog om den som den är. :)

 

Väntar på Leopard bara, sedan så får det bli som det blir. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom

Ja den är väl bara lite mer än 2,54 cm. 1,27 cm tror jag blir lite tunt; kanske går av om det blåser. Fast så tunn som möjligt är alltid intressant för min del. Alltid bra om man får ner mer i väskan utan att datorn pressas alltför mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm hur tunn skiter jag i..... Den ska tåla att bäras utan att repas varje gång...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om datorn går ner i väskan eller inte kan ju inte i först hand bero på tjockleken utan på vilken skärmstorlek den har. Det vill säga bredd och höjd. Sedan ska den ju tåla en del smällar oxå vilket nuvarande MacBook gör. Om man jämför med mobiltelefoner så är kvaliten mycket lägre nu än vad de var för 10 år sedan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men skalet är eller vad man vill kalla det är mycket känsligt!!! Det blir jätte lätt repor och ja min väska är gjord för macbook

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ge hit en MBP tolvtummare (eller tretton wide MBP) så kanske jag byter upp mig från min PB, annars får det vara. Barbara datorer ska vara just bärbara inte sådana slagskepp som dagens MacBook's och Pro's är.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...