Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Uppdatera K750i med Mac


soulcee

Rekommendera Poster

Hej!

 

Jag har haft min SE K750i i över ett år nu och vill uppdatera programvaran som finns i den. Den är operatörsbunden (eller var) men nu så ska den inte vara det längre. Jag gick in på Sonyericssons hemsida och klickade mej fram till uppdateringstjänsten men det var ju en .exe fil... någon som vet om det finns ngn uppdateringstjänst för Mac eller??? Det fanns även en fjärruppdateringstjänst som dkulle kunna göras direkt från mobilen om man gick in i Inställningar/Allmänt/Uppdatering men ngn sån meny eller val fick inte jag upp på min lur.

 

Det skulle vara jätteschysst om jag kunde få ngn klarhet i detta, tack på förhand Chassa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Jag har haft min SE K750i i över ett år nu och vill uppdatera programvaran som finns i den. Den är operatörsbunden (eller var) men nu så ska den inte vara det längre. Jag gick in på Sonyericssons hemsida och klickade mej fram till uppdateringstjänsten men det var ju en .exe fil... någon som vet om det finns ngn uppdateringstjänst för Mac eller??? Det fanns även en fjärruppdateringstjänst som dkulle kunna göras direkt från mobilen om man gick in i Inställningar/Allmänt/Uppdatering men ngn sån meny eller val fick inte jag upp på min lur.

 

Det skulle vara jätteschysst om jag kunde få ngn klarhet i detta, tack på förhand Chassa

488705[/snapback]

 

 

Ta dig en titt på detta...

http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=124272

 

Kräver Far manager vilket du även kan byta firmware på luren... du måste ha en pc dock... eller windows rättare sagt..

 

wa wa wi waa..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Hej!

 

Jag har haft min SE K750i i över ett år nu och vill uppdatera programvaran som finns i den. Den är operatörsbunden (eller var) men nu så ska den inte vara det längre. Jag gick in på Sonyericssons hemsida och klickade mej fram till uppdateringstjänsten men det var ju en .exe fil... någon som vet om det finns ngn uppdateringstjänst för Mac eller??? Det fanns även en fjärruppdateringstjänst som dkulle kunna göras direkt från mobilen om man gick in i Inställningar/Allmänt/Uppdatering men ngn sån meny eller val fick inte jag upp på min lur.

 

Det skulle vara jätteschysst om jag kunde få ngn klarhet i detta, tack på förhand Chassa

 

Gå in till (nästan) vilken mobilbutik som helst och där gör de det för någon hundring.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...