Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Rullkulan på Mighty Mouse


boevil

Rekommendera Poster

Jag gick till den här länken som gavs i en annan tråd. Mitt på sidan finns en gul ruta som min mighty mouse (trådlös) vägrar rulla förbi. Nerifrån och upp går bra, men inte uppifrån och nedåt. :huh:

 

Är det någon som har mus med rullkula och som kan prova ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gick till den här länken som gavs i en annan tråd. Mitt på sidan finns en gul ruta som min mighty mouse (trådlös) vägrar rulla förbi. Nerifrån och upp går bra, men inte uppifrån och nedåt. :huh:

 

Är det någon som har mus med rullkula och som kan prova ?

397473[/snapback]

 

Samma sak händer för mig, jag har icke trådlös mightymouse. Men om man om man håller musen bredvid anonsen går det bra. Så det är nog inget fel på din mus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmmm, dem har visst bytt ut den anonsen nu.

397484[/snapback]

 

Ja.. hm.. och det nya går ju att rulla förbi.. och den gröna (lite längre ned) går ju också..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja.. hm.. och det nya går ju att rulla förbi.. och den gröna (lite längre ned) går ju också..

397491[/snapback]

 

.. och nu var rutan tillbaka igen.. det verakr som sidan skiftar reklamen i en loop...

 

det är den den gula rutan som krånglar.

post-1012-1157812410_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag kollar procerunner stannar alltid skrollningen mitt över annonsen på mitten. Misstänker att det är mycket medvetet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min MM vägrar konstant sedan några veckor att scrolla neråt på alla dokument..... :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...