Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Apple Store nere


Lixz

Rekommendera Poster

  • Svars 54
  • Created
  • Senaste svar

Nej nu har den varit nere rätt länge. Hur länge brukar den vara nere?

 

Knasigt hur man fungerar... Blir alltid lite pirrig i magen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej nu har den varit nere rätt länge. Hur länge brukar den vara nere?

 

Knasigt hur man fungerar... Blir alltid lite pirrig i magen.

 

 

Ja verkligen!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm... detta var intressant! Kanske nya iPod Touch med kamera? Fast det tror jag inte, tror mer på lite prisjusteringar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror att det bara är underhåll. men det skulle vara gött om dom fixade priserna på dom nya iPodarna :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag antar att det bara är underhåll, men man kan inte hjälpa att tänka snuskiga tankar iaf!! Core i7 i Imac? Nä snart svimmar jag.... Isf åker min 24" ut på blocket.se

 

Hur var det nu när dom updaterade iMac 24" i februari? Hade dom något event eller var sidan nere och wips uppe me nya?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag antar att det bara är underhåll, men man kan inte hjälpa att tänka snuskiga tankar iaf!! Core i7 i Imac? Nä snart svimmar jag.... Isf åker min 24" ut på blocket.se

 

Hur var det nu när dom updaterade iMac 24" i februari? Hade dom något event eller var sidan nere och wips uppe me nya?!

 

Hastighetsboosts på macarna brukar de inte så ofta ha på events utan oftare vid dylika nergångar. Men det är väldigt olika. Beroende på hur stora nyheterna är.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lägg av att skruva upp förväntningarna, man blir ju så nyfiken! Det är ju säkert bara lite underhåll, eller…?

 

Det är ytterst tveksamt att de har ett så långt driftstopp under en söndag... :fundersam: Jag tycker att det borde vara många som beställer saker online under helgerna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...