Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Nå vad tycker ni om de nya iPodarna?


Landberg

Rekommendera Poster

Jag tycker det är precis vad jag väntat mig, en iPod Nano blir det för min del. Det enda som jag inte förstår är varför kameran inte är både kamera och videokamera?

 

Haade

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 79
  • Created
  • Senaste svar

Vad betyder detta i reakiteten?

We're making it faster too. We're bringing to power to run Open GL.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas dom är lika snabba som iphone? Det blir ingen touch för min del, ser ut som det blir en Nano och om 5-6 månader en iPhone.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad betyder detta i reakiteten?

We're making it faster too. We're bringing to power to run Open GL.

Att nu kan du se varje steg som Road Runner tar! :lol:

 

RoadRunner-Original.jpg

 

PS. Beep! Beep!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skönt med vanlig radio! Blir till att knalla ner till apple på 5th ave om 2 vekor då:P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Första tankar:

- Varför ingen kamera i Touch? Känns mer nödvändigt än Nano. Kanske var det tänkt så men att det dök upp sista-minuten-bekymmer som det ryktades om?

- Varför i hela friden sätta kameran där på Nanon? Kommer inte fingrarna i vägen? Eller vänta, kanske inte om man kör landscape ;)

- Classic känns väldigt gammal och mossig.

- Varför ha kvar en gammal touch med långsam processor? Kan ju förvirra flera...

- Annars verkar nya iTunes vara okej. Hoppas den är i Cocoa och betydligt snabbare än nuvarande...:)

 

Edit: Inbyggd FM? Vad har hänt med Apple? Det skulle ju aldrig hända ;)

Måste bero på Steves ledighet...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, men blev inte touchen snabbare? Å alla som är arga på att kameran inte kom till touchen, spring inte iväg och köp en touch nu då, det kommer ju komma!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, men blev inte touchen snabbare? Å alla som är arga på att kameran inte kom till touchen, spring inte iväg och köp en touch nu då, det kommer ju komma!

 

 

Jo, men tydligen är 8GB-modellen av den gamla typen enligt gizmodo. Är ju lite förvirrande. Sen är inte jag arg i alla fall, inte tänkt köpa nån ändå. Enbart förvånad! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, men tydligen är 8GB-modellen av den gamla typen enligt gizmodo. Är ju lite förvirrande. Sen är inte jag arg i alla fall, inte tänkt köpa nån ändå. Enbart förvånad! :)

 

Aha!

 

Ne, menade inte att du var arg, men antar att en del är det!

 

Men det är kanske inte så konstigt? Säljs inte vanliga iPhone 3g fortfarande med?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ehh kostade inte ipod classic 2190 kr innan butiken gick ner och nu kostar den 3190 men i US Apple store är det fortfarande samma pris som innan den gick ner .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När kommer kameran till Touchen då?

 

Ingen som vet, men det vore konstigt om den inte kommer.. Men håll dej till tåls eller så får du nöja dej utan..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men det är kanske inte så konstigt? Säljs inte vanliga iPhone 3g fortfarande med?

 

Jo, men den har ju ett annat namn i alla fall...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När kommer kameran till Touchen då?

 

2017

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ehh kostade inte ipod classic 2190 kr innan butiken gick ner och nu kostar den 3190 men i US Apple store är det fortfarande samma pris som innan den gick ner .

 

De justerar ju alltid priserna efter dollarkursen vid uppdateringar, men om den har blivit 1000 kr dyrare så måste det vara något allvarligt fel på Apple. Fail Sverige ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rykten säger att problem uppståt. Därför det inte blev någon kamera/video i Touch idag.

 

---

 

Mina intryck är:

 

iPod Classic. Inget nytt. Fanns 160gb engång i tiden innan. Den har jag. Så varför ska jag köpa mig en ny Classic? Finns inget nytt att hämta. Varför kan inte Classic få radio? Mick? Precis som Nano. Måste ju finnas fler än mig som har iPhone och en iPod Classic där ALL musik ligger.

 

iPod Nano. Jo, bra gjort att trycka in allt det i den lilla spelaren.

 

iPod Shuffle. Den limiterade aluminium "färgen" var positiv. Apple borde sätta de i produktion både för Classic, Touch och kanske tillochmed Macbook?

 

iPod Touch. Trevligt med 64gb och Mick mm. Nu kan man använda Skype. Får även in hela sin musiksamling och lite video. Börjar nästan fundera på att köpa en 64gb Touch och en mobiltelefon a la Nokia eller nåt och skippa min iPhone.

 

 

Ryktet med Beatles var väl som jag och många trodde. Bara ett rykte. Ska nog mycket till att det ska komma då dom kvarvarande medlemmarna inte är sugna på att släppa sin musik online då piratandelen kommer öka drastiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kommer väl kamera till Touchen förr eller senare kanske blev något problem men lite sur blir man jag som hade tänkt att köpa den nya för nu har jag haft min touch 1g i 2år, och vet någon när iTunes 9 släpps?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kommer väl kamera till Touchen förr eller senare kanske blev något problem men lite sur blir man jag som hade tänkt att köpa den nya för nu har jag haft min touch 1g i 2år, och vet någon när iTunes 9 släpps?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ehh kostade inte ipod classic 2190 kr innan butiken gick ner och nu kostar den 3190 men i US Apple store är det fortfarande samma pris som innan den gick ner .

 

 

Såg det med. Måste vara ett fel. Ska garanterat vara 2 annars är det jävligt konstigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kommer väl kamera till Touchen förr eller senare kanske blev något problem men lite sur blir man jag som hade tänkt att köpa den nya för nu har jag haft min touch 1g i 2år, och vet någon när iTunes 9 släpps?

 

Ja, klart man kan bli lite besviken, men man får komma ihåg att det är vi själva som hypar det tillsammans med media, inte apple..

 

iTunes släpps idag sa dom väl? eller såg jag fel?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det borde finnas någon skumm affär någonstans som kan fixa en kamera till Ipod Touch finns det inget sådant?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, klart man kan bli lite besviken, men man får komma ihåg att det är vi själva som hypar det tillsammans med media, inte apple..

 

iTunes släpps idag sa dom väl? eller såg jag fel?

 

Aa det har du rätt i men förr eller senare kommer det väl, tror det tänkte bara att det inte fanns i programuppdateringen på iTunes

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det borde finnas någon skumm affär någonstans som kan fixa en kamera till Ipod Touch finns det inget sådant?

 

Haha, knappast. Hur skulle de sätta in en kamera? Sedan har du inget mjukvarustöd...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...