Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Leverans till Telia


hoofgebou

Rekommendera Poster

Idag fick jag SMS från Telia att min svarta iPhone 3GS 32 GB finns att hämta i butiken i Uppsala. Pretty sweet! Jag skrev upp mig på listan i butiken 31/7.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 105
  • Created
  • Senaste svar
marcushedenstrom

Trevligt!

 

Själv beställde jag en den 31/7 på internet. Fick mina Homerun-uppgifter idag, så abonnemanget kickar nog in inom kort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis, du kommer att bli väldigt nöjd. :)

Hade du iPhone 3G innan?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du syftar på mig är svaret nej. Ska bli en spännande ny bekantskap.

 

Vad synd, då kommer du inte uppskatta dess snabbhet lika mycket. ;)

Nej då, det kommer bli svårt att lägga sig ikväll. :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur många telefoner får telia in till varje butik den här gången tror ni?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur många telefoner får telia in till varje butik den här gången tror ni?

 

Jag tror inte att det är alla butiker som fått in telefoner, inte min lokala butik iallafall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde min i måndags (10/8) i telias butik i Karlstad. Då var det väl ca 10-20st före mig i kö på 32Gb vit. Totalt 93. Har tyvär inte fått något sms :( Så jag får väl sikte på telias nästa leverans. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trevligt!

 

Själv beställde jag en den 31/7 på internet. Fick mina Homerun-uppgifter idag, så abonnemanget kickar nog in inom kort.

 

Samma här, gick in och kollade på mina sidor precis, och nu har jag visst iSurf....på en SE k800i! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var inne på Teliabutiken i Västerås och de meddelade att det tror att nästa leverans kommer komma "någongång i september". 155 personer hade de i kön vad gäller köp av nya iPhonen.

Sålde min iPhone 3G för ett tag sedan så nu sitter man utan telefon och kanske får vänta till september - eller i värsta fall oktober som de pratade om på Media Markt (där jag talade med en säljare).

 

Den som lever får se.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde min i måndags (10/8) i telias butik i Karlstad. Då var det väl ca 10-20st före mig i kö på 32Gb vit. Totalt 93. Har tyvär inte fått något sms :( Så jag får väl sikte på telias nästa leverans. :(

 

Jag har ställt mig i kö i Södertälje (totalt ca 50 innan mig) och i Skärholmen (totalt ca 30 innan mig). Ställde mig också i kö i måndags, får hoppas att man inte behöver vänta ända in i September.

 

Min polare skulle ha Telenor. Han ställde sig i kö på Heron city i Stockholm, var typ 5 sidor innan honom. Dagen efter ringer en säljare och säger att de fått in 2 stycken telefoner och att min polare kunde få en om han skyndade sig dit. Skumt men kul för honom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hämtade min svarta 32:a i dag :) Beställde via Telia i Borlänge 31/7. Var tvåa på väntelistan.

I går, när jag frågade, sade de 2-3 veckor till. Men ibland har man tur.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag beställde min 16gigs svarta förra måndagen och fick den idag. Betydligt snabbare än vad telia sa från början, bara att tacka och ta emot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur kommer det sig att folk som köpt telefonen efter realesedatum får den före vissa av oss som förhandsbokade?

 

Jadu... otroligt dåligt av Telia att göra så, först ska ha först, själv beställde jag min sent så jag tycker gott jag kan vänta(sent.. kan ha varit dagen efter?:P)

 

Får se om det blir någon telefon då säljaren sa att den kommer i mitten på aug, men det tror jag vad jag vill på ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hm menar dom att alla som har beställt iphone i någon butik eller på webben ska få idag, imorgon eller måndag oavsett när man beställde? :o

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

13 aug kl 07:25 Posten, Brevavisering har skickats till mottagaren

13 aug kl 05:07 Örebro, Sorterad

12 aug kl 20:48 Göteborg, Sorterad

12 aug kl 10:33 Posten, Elektronisk förhandsinformation mottagen

 

sweeeeet! :pompoms:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde min 31/7 och nu kan jag äntligen hämta ut den i Teliabutiken i centrala Växjö!

Kan knappt bärga mig tills jag får börja pilla på den!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...