Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone 3GS hos Halebop


Hampos

Rekommendera Poster

Halebop har lagt ut sina priser på ipgoen 3gs.

 

Blir en för mig. Ringer nästa aldrig alla ringer mig ^_^ men smsar riktigt mkt och det ingår ju 3000sms=)

 

kanske blir några u2ube klipp ibland och då borde 500mb bara tillräckligt eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,6k
  • Created
  • Senaste svar
Halebop har lagt ut sina priser på ipgoen 3gs.

 

Blir en för mig. Ringer nästa aldrig alla ringer mig ^_^ men smsar riktigt mkt och det ingår ju 3000sms=)

 

kanske blir några u2ube klipp ibland och då borde 500mb bara tillräckligt eller?

 

 

500mb är ganska lite egentligen, trodde att halebop hade höjt gränsen för iphone kunder...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mrbojangles

Jag tror jag kommer välja Halebop Vänner med Mobilsurf Fastpris men är lite tveksam om 500Mb/mån räcker.

Jag kommer troligtvis inte surfa väldigt mycket utan använda det på bussen/tåget använda kartan och youtube nångång ibland.

När (om) Spotify kommer så kommer jag troligtvis använda det genom att "ladda hem" låtarna via mitt trådlösa nätverk hemma, vilket inte minskar på dom där 500Mb.

 

vad tror ni? Räcker det med 500Mb eller ska man satsa på telia och deras surfgräns...?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bjohansson81

jag hittar inget om 3GS på deras hemsida. Kan nån länka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Halebop erbjuder klart det bästa priserna hittills av samtliga aktörer, och 6500 kr för en Iphone 3Gs 16GB är inte illa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag hittar inget om 3GS på deras hemsida. Kan nån länka.

 

 

www.macworld.se

 

första nyheten :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet om deras lurar är låsta till Halebop? Jag funderar på att köpa en med kontantkort, men gissar på att de är låst då? Eller?

 

// Labbe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet om deras lurar är låsta till Halebop? Jag funderar på att köpa en med kontantkort, men gissar på att de är låst då? Eller?

 

// Labbe

 

Ja, de är förmodligen låsta. Fast om du har telia spelar det ingen roll, ditt kort kommer funka!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det beror på att det inte finns något om 3gs än. De lanserar den 31 juli.

 

Än så länge finns det bara information gällande en tävling där du kan vinna en 3GS.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

500MB räcker kanske till ett par timmar youtube max.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, de är förmodligen låsta. Fast om du har telia spelar det ingen roll, ditt kort kommer funka!

 

Är de sant? Hade jag ingen aning om. Är du helt säker på de? Vill inte lägga ut 7-8 tusen och sen inse att jag inte kan använda den! =)

 

// Labbe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

500Mb borde väl räcka rätt gott om man bara kör iPhonen som iPhone, och inte som mobilt bredband/modem. När jag körde iPhone och Telia tog jag bort deras 199-tjänst och körde budgetvarianten. Jag kom aldrig upp i mer än 2-300Mb som mest, och då gick luren förhållandevis varm.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bjohansson81
www.macworld.se

 

första nyheten :)

 

Tack för länken, deras erbjudanden var ju helt klart intressanta. Skönt om man kan betala av en del av mobilen kontant. Skulle dock gärna ha något erbjudande där man endast binder sig 12 månader, men det kommer säkert från telia imorgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har halebop fixat så att du kan använda tethering??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för länken, deras erbjudanden var ju helt klart intressanta. Skönt om man kan betala av en del av mobilen kontant. Skulle dock gärna ha något erbjudande där man endast binder sig 12 månader, men det kommer säkert från telia imorgon.

Du ska nog inte hoppas på för mycket. dem flesta brukar bara ha 18 respektive 24 månader.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bjohansson81

Jo jag vet, men telia hade ju nåt abonnemang till 3G med 12 månader som alternativ. Vi får se imorgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är de sant? Hade jag ingen aning om. Är du helt säker på de? Vill inte lägga ut 7-8 tusen och sen inse att jag inte kan använda den! =)

 

// Labbe

 

Jag provade mitt Halebop kort i en Telialåst telefon, och det funkade klockrent. Borde funka åt andra hållet också :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag provade mitt Halebop kort i en Telialåst telefon, och det funkade klockrent. Borde funka åt andra hållet också :)

 

Ok! Faan va bra isåfall! En annan fråga, lite dum kanske. Men har Halebop några butiker, eller köper man bara via nätet?

 

// Labbe

 

Edit: Stavfel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok! Faan va bra isåfall! En annan fråga, lite dum kanske. Men har Halebop några butiker, eller köper man bara via nätet?

 

// Labbe

 

Edit: Stavfel

 

 

Nej jag tror inte att Halebop har några butiker, vilket kan vara en av anledningarna till att de är så billiga som de är. Lite girigt med surf gränsen dock. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej jag tror inte att Halebop har några butiker, vilket kan vara en av anledningarna till att de är så billiga som de är. Lite girigt med surf gränsen dock. :(

 

Men när kommer man kunna köpa dom på nätet då? Imorgon? Hur lång tid får man vänta på telefonen då? Någon som har erfarenhet från Halebop?

 

// Labbe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo jag vet, men telia hade ju nåt abonnemang till 3G med 12 månader som alternativ. Vi får se imorgon.

Den som lever..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men när kommer man kunna köpa dom på nätet då? Imorgon? Hur lång tid får man vänta på telefonen då? Någon som har erfarenhet från Halebop?

 

// Labbe

 

 

Inatt kanske? Eller imorgon. Vet inte riktigt :)

Det borde väl vara lika lång leveranstid som för alla andra, finns ju inte många iPhones i Sverige nu om jag har fattat rätt.

 

Jag har använt halebop i 4 år nu, är skitnöjd med dem. Dock är jag lite sur över att de satte surfgränsen till en iPhone på 500mb! Kan vi inte gå ihop och försöka påverka dem att släppa ett abonnemang till, med lite högre gräns?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men när kommer man kunna köpa dom på nätet då? Imorgon? Hur lång tid får man vänta på telefonen då? Någon som har erfarenhet från Halebop?

 

// Labbe

Flera kompisar som har Halebop och de är supernöjda.=)

 

Har aldrig haft dem innan men nu så ska de få en extra kund=)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inatt kanske? Eller imorgon. Vet inte riktigt :)

Det borde väl vara lika lång leveranstid som för alla andra, finns ju inte många iPhones i Sverige nu om jag har fattat rätt.

 

Jag har använt halebop i 4 år nu, är skitnöjd med dem. Dock är jag lite sur över att de satte surfgränsen till en iPhone på 500mb! Kan vi inte gå ihop och försöka påverka dem att släppa ett abonnemang till, med lite högre gräns?

 

Haha! Försöka kan du alltid göra. Men jag tvivlar på att de går igenom! =) Är inte alls insatt i abonnemang, har företags-abb. Så jag vill bara ha en ren telefon. Vet dock inte om jag ska chansa på att få en via Halebop imorgon, (risken finns ju att dom ryker fort, hemsidan brakar eller liknande) eller om jag ska köa och få en i handen!

 

// Labbe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Flera kompisar som har Halebop och de är supernöjda.=)

 

Har aldrig haft dem innan men nu så ska de få en extra kund=)

 

Så du sitter uppe inatt och uppdaterar deras hemsida till den är beställningsbar eller? =) Jag vill ju verkligen ha den i handen nu, orkar inte vänta nån vecka till på att paketet ska skickas... Är otålig just nu... Inge bra! =)

 

// Labbe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...