MacWorld forum Just nu i M3-nätverket
Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Yesterday
  2. Vad gör du idag-tråden

Helt riktigt! men världscupen ... jag tror Stina och kalla har fått nog nu och går in för vår och sommarträningen
  3. Väderläget just nu

Nu ska det tydligen bli något så ovanligt som nationell isvecka. Innebär inte det att Lund, Skillinge mm går från vår till vinter? Kommer klockan nu att flyttas fram ett år i Skåne för att inte rubba årstiderna?
  4. Sportsnacket går

Jo, fast jag tycker att han lika svensk som min mobil. Han är amerikan.
  5. Vad gör du idag-tråden

Vasaloppet återstår!
  6. Vinterstudion

Men till Lathi är hon tillbaks och OAS är upplöst igen
  7. Sportsnacket går

Dublantis var i farten också Nytt juniorvärldsrekord av Duplantis Det nya världsrekordet lyder 5,88. Duplantis tidigare toppnotering på 5,83 som han satte i januari.
  8. Vad gör du idag-tråden

Ja nu är OS över och snart skidsäsongen också det blir tomt i tv tablåerna
  9. Antminer, vad är det

Annonsen togs bort för att dels är det misstänkt spam med en dålig automatisk översättning till svenska med t ex. Google Translate samt att annonser från företag ska gå genom red. på MW. Att diskutera ämnet är dock inte förbjudet Men det stämmer bra att Antminer är specialbyggda maskiner för att framställa Bitcoin.
  10. Antminer, vad är det

Jag såg det här under säljes och undrar förstås om det har nå’t med bitcoin att göra? En följdfråga: hur skapas bitcoin? finns väl inte någon typ ”riksbank” edit: va ”jag har tillstånd att se det”? om annonsen är borttagen/förbjuden - är det väl bäst att ta bort den här också.
  11. Fjärrproblem Apple TV 4k

Hej, ja, jag har köpt en ny för att vara på den säkra sidan. Kört det inbyggda testet i ATVn med.
  12. Fjärrproblem Apple TV 4k

Och du kör med HDMI 2.0 18Gbps kabel? Apple rekommenderar t.om HDMI 2.1 48Gbps kabel.
  13. Råd om begagnad MacBook Pro vs ny

Hej igen, Tack för svar - mycket behjälpligt. Har jag fattat rätt att dessa årgångar 2013/14 kan uppgraderas til senaste OSsystemet på Macbook pro15"? Sen kan kan man med dessa årgångar koppla in en extern datorskärm ifall jag behöver kunna jobba "stort"?
  14. Sportsnacket går

Sagnia tangerade Klüfts svenska rekord. Blir hon första svenska över 7 meter? Erica Johansson har utomhusrekordet på 6,99 meter, satt för snart 18 år sedan.
  15. Vinterstudion

Bäst i världen i vinter-OS-idrotter denna gång. Otrolig insats av de svenska damerna. Norge har varit bästa nation under detta OS, med imponerande 14 guld, 14 silver och 11 brons. Sverige kom sexa i medaljligan med sammanlagt 14 medaljer, ett historiskt starkt resultat. Mest tack vare idrottare som Charlotte Kalla, Stina Nilsson, Frida Hansdotter, Hanna Öberg och curlingdamerna. Tittar man bara på damsidan har Sverige varit bäst av alla nationer i OS. Sveriges damer har tagit 5 guld, det har också USA och Nederländerna gjort på damsidan. Men, Sverige har tagit fler silver än de nationerna och är alltså bäst i världen i vinter-OS-idrotter. Topplistan: 1) Sverige (5 guld-4 silver-1 brons) 2) USA (5-3-4) 3) Nederländerna (5-2-4) 4) Norge (4-5-3) 5) Tyskland (4-4-2)
  16. Vinterstudion

Ett mycket Bra vinter OS för Sverige
  17. Vinterstudion

Jo, ibland gäller det. Som när Stina tar brons på längsta distansen, klassiskt. Då överpresterar hon. En bragd. Hon har mig veterligen bara kört en tremilare tidigare och kom då på 41:a plats. Men lag Edin failade fett. Där var det guld och endast guld som gällde.
  18. Vinterstudion

Jag har fått för mig att det aldrig gäller för dig när du tittar på sport. Tror inte jag har fel där.
  19. Vinterstudion

Ja omgång 8 och 9 var det bara att rensa boet inga svåra omgångar.... damerna levererar igen liksom längd och skidskytte
  20. Vinterstudion

Gäller inte herrcurling 2018.
  21. Vinterstudion

De flesta. Det är det nya modeuttrycket.
  22. Vinterstudion

Ja efter halva matchen dominerar dem... inga svåra stenar eller misstag
  23. Vinterstudion

Ok.
  24. Om man citerar en text på twitter som innehåller en # till det ämne man citerar, räcker det för att det ska synas för andra? Eller måste man skriva en separat # i sitt inlägg också?
  25. Vinterstudion

Det var prat om det varit dåligt vallat på samtliga klassiska lopp sa de i studion
  1. Load more activity