Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Uppdatering av gammal MAC


remtoli

Rekommendera Poster

Det gör man nog enklast genom att byta ut den mot en nyare Mac.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det beror på vilken Mac det är och vad du vill uppnå och hur mycket krångel du vill ha......... :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du anger vilken modell av Mac det är, finns några stycken.

Men som sägs här tidigare, inte mycket du kan göra med den än att ha som kuriosa.

Klarar inte ens internetsidorna längre..slängde några stycken på återvinningen nyligen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...

Gå till Apple och uppgadera den det blir säkert biligare förr många tror att pengar ramlar från himmelen som exempel

MACUS har get dig råd köp en ny han har gått om pengar va?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Gå till Apple och uppgadera den det blir säkert biligare förr många tror att pengar ramlar från himmelen som exempel

MACUS har get dig råd köp en ny han har gått om pengar va?

 

Grejen är ju den att gamla macar inte är billiga att uppgradera, (för det andra är det svårt att göra det för det finns knappt några detaljer att få tag på längre)

En processor uppgradering på en äldre mac ligger på flera tusen, såvida du inte kommer över något hyffsat på tradera eller dyl.

Tyvärr är många införstådda i värdet på dessa saker så det är generellt inte billigt där heller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 months later...
Om du anger vilken modell av Mac det är, finns några stycken.

Men som sägs här tidigare, inte mycket du kan göra med den än att ha som kuriosa.

Klarar inte ens internetsidorna längre..slängde några stycken på återvinningen nyligen.

 

Vet inte om jag håller med dig starta min 9600 för nån vecka sen och körde Netscape och det fungerade bra, men om man har in i helvete bråttom då skiter det sej, tror jag att jag skulle klara mig med den om jag aldrig varit framför en av dagens Datorer men nu är man fartblind och skulle troligtvis slängt ut den gamla Datorn med en gång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...