Hoppa till innehåll

Foto
- - - - -

E-kort (Swedbank) funkar inte

• Vänligen logga in för att kunna svara
6 svar till detta ämne

#1 Dynamite

Dynamite
  • Medlem
  • 7 inlägg
  • Appleprylar: MacBook Pro

Postad 21 mars 2009 klockan 17:26

Ställer mig i ledet av alla dom som bytt upp sig från pc till mac, är grymt nöjd än sålänge!

Men nu sitter jag och försöker få e-kort från Swedbank att fungera. Det finns ju ingen programvara som fungerar för mac, istället hänvisas man till att logga in på hemsidan. När jag får fram ekort.swedbank.se så är det tomt! Står bara "Välkommen till Swebank e-kort" och inget mer.

Hur gör man?
  • 0

#2 m-tech

m-tech
  • Medlem
  • 1 616 inlägg
  • Appleprylar: G4a, G5a dual 2GHz

Postad 21 mars 2009 klockan 17:31

e-kort är väll ett virtuellt kontokort som man kan använda när man inte inte helt litar på att lämna ut sitt vanliga kortnummer. det har inget med någon programvara på datorn att göra. swedbank har en liten dosa där man ska gondkänna allt med koder.

kanske måste du aktivera e-kort någon stans. men det går nog lika bra på pc som på mac.
  • 0

#3 Pocahontas

Pocahontas
  • Moderator
  • 73 856 inlägg
  • Appleprylar: iMac 21,5" 3,06 GHz i3, iPad.

Postad 21 mars 2009 klockan 17:38

Hej och välkommen hit.

Det ska fungera i Mac. Har du när beställt e-kortet när du är inloggad i SwedBank

När du klickar på denna länk

https://ekort.swedbank.se/

Så ska detta fönster dyka upp

Bild_1.jpg
  • 0

................................._____Humorn är flytvästen på livets flod_____..............................

När allting lägger av och du får datorstopp så tänk på att datorn är här för att stanna

Om man inte vet att ett problem finns - så kan man heller aldrig lösa det.

#4 m-tech

m-tech
  • Medlem
  • 1 616 inlägg
  • Appleprylar: G4a, G5a dual 2GHz

Postad 21 mars 2009 klockan 17:40

logga in som vanligt med din dosa.
välj ekonomisk överskit.
kortöversikt
e-kort.

Bifogad miniatyrbild

• Bild_5.png
  • Bild_6.png
  • Bild_7.png

• 0

#5 Dynamite

Dynamite
  • Medlem
  • 7 inlägg
  • Appleprylar: MacBook Pro

Postad 21 mars 2009 klockan 17:41

Märkligt, nu funkar det plötsligt... Använde samma länk förut men fick bara upp ovan nämnda fönster.

Jaja, då skriver vi av detta ärende.

Tack och bock!
  • 0

#6 StevenHyde

StevenHyde
  • Medlem
  • 555 inlägg
  • Plats: Fremantle, Western Australia.
  • Appleprylar: 2 st MBP15 - iMac - iPhone 2G - iPhone 3G - iPhone 4 - iPhone 5s

Postad 13 april 2010 klockan 00:38

För mig fungerar det ikke..
Har aktiverat och allt, men när jag gå in på e-kort när jag är inloggad på swedbank så händer ingenting.
  • 0
We're all alright!

#7 gant

gant
  • Medlem
  • 413 inlägg
  • Appleprylar: PowerBook 12" 1.33GHz, MacBook Pro 15" 2.4GHz (Unibody), Mac Mini 2.26GHz, iPhone 3G 16GB Black, iPad2 3G 64GB Black, Mac Mini Server 2.0GHz i7, iPhone 4S 64GB White

Postad 13 april 2010 klockan 00:51

Länken som Pocahontas gav fungerar. Dock har jag märkt att Safari fungerar bäst när jag ska göra mina tjänster på Swedbanks hemsida.

Glöm bara inte bort att "Blockera popupfönster" ska vara AVAKTIVERAD om ni ska använda online-version av e-kortet (Pocahontas länk).

• 0

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar