Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Stänga webbsidor, skapa nya brevlådor


Björnnilsson

Rekommendera Poster

Hej!

Jag har problem med att stänga vissa webbsidor. Finns ingen röd markering att trycka på. Hur göra? Hur gör man för att skapa egna brevlådor i Mail?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

menar du att det inte finns något rött kryss på några sidor om du trycker på knappen längst ned till höger i Safari? Låter märkligt, här aldrig råkat ut för det.

 

Nya brevlådor skapar du i datorn, så följer de med i nästa sync.

 

Då var första inlägget skrivit från min iPhone i "optimerat för iPhone"-läge, visste inte att det fanns ett sådant läge förut :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för svaret. Har just läst någonstans att en sida alltid måste vara öppen, så det är kanske förklaringen till problemet.

Ifråga om brevlådorna har jag fem stycken på datorn men bara tre har syncats till iPhonen. Utkast och skräp saknas. MVH Björn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När det bara är en sida öppen går den inte att stänga. Du kan istället surfa till about:blank så visas en blank sida med 0B data.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ifråga om brevlådorna har jag fem stycken på datorn men bara tre har syncats till iPhonen. Utkast och skräp saknas. MVH Björn

 

Skulle tro att båda är tomma i datorn, så därför har de heller inte blivit syncade...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 6 months later...

Jag har gjort flera brevlådor/mappar i mail, men dom synkas inte med min iPhone, vad gör jag för fel och hur exakt skall ja göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...