Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Hur mycket kostar en Iphone i USA?


Ken1_

Rekommendera Poster

Hej

 

Jag undrar om det är någon som vet dom aktuella priserna om hur mycket en Iphone kostar i USA?

Är det lönt att ta hem en där ifrån lr lönar det sig att köpa en här i Sverige?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tror inte du kan köpa utan abonnemang i usa och för abonnemang måste du ha amerikansk "personnr".

Olåsta säljs de i bl.a. italien, grekland, belgien för ungefär 5500 kronor har jag för mig.

 

iphone + billigaste telia-abonnemanget blir ca 5700 kronor totalt (inkl alla månadskostnader) men då låst till telia såklart !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tror inte du kan köpa utan abonnemang i usa och för abonnemang måste du ha amerikansk "personnr".

Olåsta säljs de i bl.a. italien, grekland, belgien för ungefär 5500 kronor har jag för mig.

 

iphone + billigaste telia-abonnemanget blir ca 5700 kronor totalt (inkl alla månadskostnader) men då låst till telia såklart !

 

och känner man redan någon som har ett telia-abb med mer än 3 månaders bindningstid kvar kan man ju be denna personen köpa 16 gigaren för 5495 eller 8 gigaren för 4695. Still låst till Telia, men ja.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

Jag undrar om det är någon som vet dom aktuella priserna om hur mycket en Iphone kostar i USA?

Är det lönt att ta hem en där ifrån lr lönar det sig att köpa en här i Sverige?

 

Beror nog lite på, kan du tänka dig en begagnad? Jag fick nyligen hem min 8GB (2G) från eBay för 1800, använd 2 veckor. så visst kan man spara på att handla där borta. In och kika på eBay!! :crossfingers:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

16 gig 3g 200$ läste jag ! En kompis skall köpa den åt mig vilken dag som helst... återkommer med exakt pris! däremot har jag ingen bra lösning på hur jag ska få den upplåst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...