Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Videoklipp från nätet


Andreas Leijon
 Share

Rekommendera Poster

Går det  spara ner ett inslag från SVT Play?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

8 minuter sedan, Telly82 säger:

Tack, ska vidareskicka din länk.

Det är inte jag själv som vill spara ett inslag, utan en vän som medverkade igår, handlade om väntan på operation på Sahlgrenska för hennes del

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

29 minuter sedan, e-snobben säger:

Fick för mig att det var svårare än så eftersom du gått in och redigerat sevensleepers inlägg, och skrivit att de inte renderas direkt i inlägget.

Yep, för att han använde en av deras förkortade länkar: “youtu.be” istället för “youtube.com”.

Det finns andra som kan hantera båda - tror Twitter gör det bl a.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

The sacred Riana från Indonesien är enormt underhållande, dock ganska skrämmande. Det bästa jag sett på länge både med trolleriet och den skrämmande berättelsen.
 

.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2018-02-15 på 13:55, Pocahontas säger:

Går det  spara ner ett inslag från SVT Play?

Ja, det finns en gratismetod och den sker via Terminalen. Vill du ha instruktion? 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, Alix säger:

Ja, det finns en gratismetod och den sker via Terminalen. Vill du ha instruktion? 

Tack Alix.

Det löste sig visst ändå för min vän, hon fick sig inslaget tillsänt från nån på Facebook. 

Fantasiskt tjej som tampas mot en dödlig sjukdom som långsamt kväver henne om hon inte opereras var 10:e vecka ungefär.

Hon är 55 år nu, haft den sen hon var 11 år. 

 

Efter inslaget så fick de eld i baken på Sahlgrenska, så idag blev hon inskriven på Öron, näsa, hals för operation, som hon gjort 100-tals ggr.

https://www.expressen.se/gt/petras-vardkritik-har-varit-nara-att-kvavas/

 

Ser bara vad hon skrev idag..när hon kom dit

 

5a8ae531776e1_Skrmavbild2018-02-19kl_15_53_38.thumb.jpg.6d31d4fadee1a1e6d9b882f1b4423080.jpg

Redigerad av Pocahontas
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Glömde visa vad hon hade med sig, men inte visade upp genast, borde ju räcka att anmäla att man kommit och visa upp sitt leg..

 

 

 

Skärmavbild 2018-02-19 kl. 15.56.01.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 minuter sedan, Pocahontas säger:

Glömde visa vad hon hade med sig, men inte visade upp genast, borde ju räcka att anmäla att man kommit och visa upp sitt leg..

 

 

 

Skärmavbild 2018-02-19 kl. 15.56.01.jpg

Sjukvårdens IT-nivå ligger väl 15-20 år efter resten av samhället. Det har hänt mig flera gånger att de inte har läst mina meddelanden eller ärenden i Mina vårdkontakter. Numera brukar de läsa det även om det tar ett tag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 hour ago, Pocahontas said:

Häftigt! :) Jag skulle kunna tänka mig en sådan bil, får väl ta ett sms-lån samt sälja min kropp till de rika damerna på Östermalm.

Redigerad av sevensleeper
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara topparna, Tack! :totaltgalen:

 

 

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag trimmade ALLT från halsen och upp för ett par dagar sedan. Dock inte med vinkelslip. Gött. Inte skönt att vara långhårig. Funderar på att köpa ny hårtrimmer. Den gamla är prick 20 år nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Skulle jag göra en riktig resa, så vore det hit..

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sevensleeper
12 timmar sedan, Pocahontas säger:

Skulle jag göra en riktig resa, så vore det hit..

 

 

Jag vill också dit. Vi planerar årets jul- och nyårsresa och vi tittar lite på Sydamerika. Får se om det blir så. :) 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2018-03-23 på 17:38, Pocahontas säger:

Skulle jag göra en riktig resa, så vore det hit..

 

 

Väldigt trevligt resmål men tänk på höjden. Har kompisar som fått vända då de blivit höjdsjuka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sevensleeper
11 timmar sedan, BjornS säger:

Väldigt trevligt resmål men tänk på höjden. Har kompisar som fått vända då de blivit höjdsjuka.

Det kan jag tänka mig. Jag undrar hur det blir för de som tar tåget en bit, de måste ju bli sjuka. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sevensleeper
12 timmar sedan, Alix säger:

Jag läste om det där när jag gick en biodlarkurs, har inte sett det på film dock - coolt! :) 

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ibland är det bara MÅNDAG

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

7 minuter sedan, Pocahontas säger:

Ibland är det bara MÅNDAG

 

 

Det är därför vi i Sverige har arbetarskydd, särkehetsföreskrifter, skyddsombud, normer och regler noga framarbetade. Att säga "Det går NOG" är inte tillräckligt bra. Vem vill ha "Det kunde ha gått vägen" inristat på gravstenen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...