Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Videoklipp från nätet


Andreas Leijon
 Share

Rekommendera Poster

Ollie Williams

Kurt Cobain visar sig vara en avancerad musikteoretiker i sin komponering. Fast utan att veta om det, förstås.

 

https://www.youtube.com/watch?v=7x0CLoSDBYw

Eller så fick han veta det och kan samtidigt ha varit det första clickbait-dödsoffret.

 

"What you will find out next will blow your mind"

 

And he blew his mind out...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Killen ritar snyggt men tänker för mycket.

Det vackra ska upplevas, inte analyseras. :D

Du ska bara uppleva videon, inte analysera den... :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eller så fick han veta det och kan samtidigt ha varit det första clickbait-dödsoffret.

 

"What you will find out next will blow your mind"

 

And he blew his mind out...

Han kanske inte ville höra att han körde med jazz och bebop. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En av de verkliga guldklimparna på nätet. Om den goda konsten att leva. "Book of the way" som egentligen bör översättas till "kraften i vägen" eller helt enkelt "kraften i Dao" eftersom Dao egentligen inte kan översättas.

Detta kräver ett sinne som redan börjat vakna och/eller fått nog av lidandet.

Jag tycker dock att Tao Te Ching bäst upplevs, känns av, i boken. Videoklippet är ändå vackert gjord och kan hjälpa till att få fram känslan bakom texten.

https://www.youtube.com/watch?v=UxEvRoAaYBM&t=1507s

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Steven konstaterar att största faran för mänskligheten är inte AI utan....

 

:whistling:

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja Magdalena Andersson (S) har sagt att man inte ska ge pengar till tiggare, hon pratar inte om förbud men skillnaden är inte så stor på förbud och vad man inte bör göra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja Magdalena Andersson (S) har sagt att man inte ska ge pengar till tiggare, hon pratar inte om förbud men skillnaden är inte så stor på förbud och vad man inte bör göra.

Har hon? Var, när, hur? Hur som helst är det en avsevärd skillnad på vad som är haram och vad som är makruh. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I AsapSCIENCEs senaste klipp tar man upp det här med att vi människor får ångest och vad som händer i kroppen när det inträffar.



Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I AsapSCIENCEs senaste klipp tar man upp det här med att vi människor får ångest och vad som händer i kroppen när det inträffar.

Det var verkligen ASAP. Jag som faktiskt har GAD får (ökad) ångest av tempot. Denna film är tilltänkt för kärnfriska (eller i alla fall ännu inte vägginsprungna).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svårt det där med att bära med bår:

 

https://www.facebook.com/mrsopeton/videos/789981557829761/

 

Lite konstigt bara att de som utformar bårar inte utformar dem lite bättre och att de som är tillsatta att använda bårarna inte tränar innan på hur man gör, eller inte gjort lumpen..

Såg den häromdagen, fantastiskt hur svårt det kan vara. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svårt det där med att bära med bår:

 

https://www.facebook.com/mrsopeton/videos/789981557829761/

 

Lite konstigt bara att de som utformar bårar inte utformar dem lite bättre och att de som är tillsatta att använda bårarna inte tränar innan på hur man gör, eller inte gjort lumpen..

 

Inga muskler? Bara spagetti i armarna? :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var verkligen ASAP. Jag som faktiskt har GAD får (ökad) ångest av tempot. Denna film är tilltänkt för kärnfriska (eller i alla fall ännu inte vägginsprungna).

Det där vet du bättre än jag. Jag har som tur är väldig sällan, eller aldrig ångest, på sin höjd har jag oro. Jag kan inte ens föreställa mig hur det skulle vara att ha det dagligen och lider verkligen med de som har det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dedikerad pappa, han filmade sin dotter varje vecka i 18 år.

 

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dedikerad pappa, han filmade sin dotter varje vecka i 18 år.

Pappas lilla flicka. :bultandehjarta:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pappas lilla flicka. :bultandehjarta:

Minst sagt. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dedikerad pappa, han filmade sin dotter varje vecka i 18 år.

 

 

Å fy helvette va söt! Tror mitt hjärta sprängs, från en liten varelse till en vacker kvinna, ett halvt liv med alla drömmar och bestyr, och snart kan hon ta över stafettpinnen och gjuta ett nytt liv även hon, sjukt spejsigt, otroligt vad det väckte känslor. Tänk att få va med om att skapa och bringa något liknande till världen jag skulle vart överlycklig och superstolt. Tyvärr blev det inte så. Men man får glädjas över att det gick så bra i detta fall vi fått dela.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Å fy helvette va söt! Tror mitt hjärta sprängs, från en liten varelse till en vacker kvinna, ett halvt liv med alla drömmar och bestyr, och snart kan hon ta över stafettpinnen och gjuta ett nytt liv även hon, sjukt spejsigt, otroligt vad det väckte känslor. Tänk att få va med om att skapa och bringa något liknande till världen jag skulle vart överlycklig och superstolt. Tyvärr blev det inte så. Men man får glädjas över att det gick så bra i detta fall vi fått dela.

Ja, det är en söt tjej. Ett otroligt engagemang av pappan att filma. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...