obed Postad 21 april, 2017 Share Postad 21 april, 2017 Efter ett antal Macar med överförda och ärvda inställningar har jag eller systemen kanske slagit knut på sig självt på något sätt. Trots flera konfigureringar med mailkonton fungerar inte Mail längre. Vad kan jag radera eller ändra för att inte påverka iCloud och mailinställningar på övriga Apple-enheter? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Raphael Postad 21 april, 2017 Share Postad 21 april, 2017 Du kan ta bort mejl-kontot från programmet Mail i din Mac, det påverkar inte dina andra enheter. Och sen kan du lägga till det igen. Är det en iCloud-mejl så finns mejlen kvar på webben och iCloud-server så du får tillbaks dem när du installerar / lägger till den mejlen igen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster
Arkiverat
Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.