Mons Postad 3 april, 2017 Share Postad 3 april, 2017 En bekant har ett litet problem med e-post I Outlook på hennes iPad står det att det är 2 mail i Inkorg och 2 Oläst Men det syns inte några i mail i någon av dem... Hoppas någon kan lösa problemet Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KMN Postad 4 april, 2017 Share Postad 4 april, 2017 Är Inkorg tom? Annars kan det vara så att de olästa breven är ”gamla” och ligger längre ned i listan. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mons Postad 4 april, 2017 Författare Share Postad 4 april, 2017 Är Inkorg tom? Annars kan det vara så att de olästa breven är ”gamla” och ligger längre ned i listan. Som du ser står det att Inkorgen innehåller två mail men vi ser dem inte Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KMN Postad 4 april, 2017 Share Postad 4 april, 2017 Och om jag formulerar mig så här: Ser ni några andra brev i inkorgen? Har ni möjlighet att gå in på webbmejlen och leta efter breven där? Har ni provat att starta om iPaden? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Raphael Postad 4 april, 2017 Share Postad 4 april, 2017 Prova att installera om Outlook-app.en.Om det är IMAP-konton du använder eller kör mot MS Exchange/Outlook så finns mejlen kvar på webbmejlen/mejlservern, så de trillar in igen sen när du kopplar upp dig igen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mons Postad 12 april, 2017 Författare Share Postad 12 april, 2017 Och om jag formulerar mig så här: Ser ni några andra brev i inkorgen? Har ni möjlighet att gå in på webbmejlen och leta efter breven där? Har ni provat att starta om iPaden? jag provade att skicka mail till henne ovh de syns fint i inkorgen vi har varit inne på webbmailen och raderat allt vi har startat om iPaden Trots detta aviserar Mail 2 olästa i Inkorgen trots att den är tom Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mons Postad 12 april, 2017 Författare Share Postad 12 april, 2017 Prova att installera om Outlook-app.en. Om det är IMAP-konton du använder eller kör mot MS Exchange/Outlook så finns mejlen kvar på webbmejlen/mejlservern, så de trillar in igen sen när du kopplar upp dig igen. Hon har inte appen utan har ställt in Outlook i Apple:s Mail Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KMN Postad 12 april, 2017 Share Postad 12 april, 2017 Om ni testar att gå in i Inställningar -> E-post -> Väljer kontot det gäller och stänger av E-post (det gröna skjutreglaget vid E-post) och sedan aktiverar igen (eventuellt efter att ha öppnat Apple Mail och stängt appen igen). Försvinner aviseringarna då? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mons Postad 12 april, 2017 Författare Share Postad 12 april, 2017 Om ni testar att gå in i Inställningar -> E-post -> Väljer kontot det gäller och stänger av E-post (det gröna skjutreglaget vid E-post) och sedan aktiverar igen (eventuellt efter att ha öppnat Apple Mail och stängt appen igen). Försvinner aviseringarna då? Det funkade inte men vi raderade kontot och la in det igen och nu är spökmailen borta Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster
Arkiverat
Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.