Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

"Gårdagens släpp lämnar alla våra frågor obesvarade"


Nyhetsroboten

Rekommendera Poster

Nyhetsroboten

2165875497.jpg

Blir det något traditionsenligt vår-event? Vad händer med Apples Pro-produkter? Och när får vi se nya, stationära Macar? Frågorna är fler än svaren efter tisdagens oväntade drag från Apple.r0CuDOX5A6w

 

Läs hela nyheten på MacWorld.se!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

efter en liten koll så placerar sig sen nya Ipaden

i samma kategori som iPhone 6 och Iphone 6S

 

de har samma processor och kommer säkert att bytas ut samma år också

 

Ipad Air2 har ett A8X chip och det är bara Ipad mini som har ett äldre chip (A8)

 

Steget att gå från Air 2 till Ipad Pro verkar naturligare än att göra det med den som kom igår.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är bara att hoppas på kommande WWDC. Visserligen inte vanligt numera att det släpps hårdvara där men det har hänt ett par gånger i Apples historia.

Pro-temat för WWDC som faktiskt är till för developers passar också bra att släppa lite pro-hårdvara på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Å jag blev så glad när jag läste att Apple släppt nya armband till Watch! :kartjej:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sevensleeper

Å jag blev så glad när jag läste att Apple släppt nya armband till Watch! :kartjej:

:hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Å jag blev så glad när jag läste att Apple släppt nya armband till Watch! :kartjej:

I blått och vitt... så du rusade till butiken

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I blått och vitt... så du rusade till butiken

 

Exakt! Hur visste du det? :tappahakan:

 

 

 

:hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas fortfarande på hårdvarusläpp på WWDC. En iMac Pro kanske? Mac Pro tror jag att de dumpar. Spelar ingen roll om de kommer med en uppdaterad modell, inget proffs vågar lita på att det inte tar över tre år till nästa uppdatering.

 

Sedan uppdaterade Mac mini och ATV till hösten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...