Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Apples nya prisstrategi: Apple Watch och Airpods "kostar egentlige


Nyhetsroboten

Rekommendera Poster

  • Svars 57
  • Created
  • Senaste svar

Nä, det där är en åsikt. Du tycker att du har lagat punkteringen.

 

:D:D:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ollie Williams

Ok Lappen. Försök att hänga med här nu.

 

 

När den där "ringa överallt"-funktionen var ny så testade jag och det var viss fördröjning mellan varje apparats första signal. Ungefär så att jag hann börja reagera på en innan nästa hördes.

 

 

 

Du bygger din åsikt på gammal information helt enkelt.

När den släpptes var den inte mogen men nu så fungerar den enligt min erfarenhet väldigt bra.

 

 

Det är ingen åsikt, det är fakta.

 

 

En åsikt som bygger på gammal information något du själv skrev.

Det fungerar mycket bättre nu än när det lanserades.

 

 

Fakta, inte åsikt.

 

 

Nej en åsikt :D

 

 

Det där är en alternativ åsikt.

 

 

 

Du påstår att det är fakta men det jag citerade och det jag svarade på är din högst personliga åsikt och inget annat.

 

 

 

Nej, det är en typisk redovisning av ett händelseförlopp. Hade jag tyckt att det var jobbigt, ringde i otakt eller liknande så hade det varit en åsikt.

 

Jag förutsätter här att vi kan göra observationer och redogöra för dem objektivt.

 

 

 

Ja men nu är problemet att jag pratade om hur funktionen fungerar idag och inte när den släpptes. Utan det kröp fram i ett senare inlägg att han pratade om när den lanserades.

 

Problemet och anledningen till att du tappat bort dig är att du utgår från vad du själv anser att du diskuterat istället för vad Mattiasgbg faktiskt skrivit eller inte skrivit. Han har redogjort för att han gjort en viss observation och han kallar detta för fakta, vilket det är snarare än en åsikt. Du hävdar att funktionaliteten ska ha förbättrats sedan dess och Mattias har inte bestridit att så skulle vara fallet. Han har bara skrivit om hans egen observation. Så han har argumenterat kring vad som är att räkna som fakta respektive åsikt medan du låst in dig på att försvara en av Apples funktioner. Ni har i själva verket fört två parallella diskussioner och det har du missat.

 

När det kommer till diskussionen om Mattiasgbgs observation/fakta så har han rätt och du har fel, men antagligen mest för att du inte förstått vad han försöker säga. Och när det kommer till diskussionen om eventuell tidsfördröjning av ringsignal så är det fullt möjligt att du har rätt, det är bara det att ingen sagt emot dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och när det kommer till diskussionen om eventuell tidsfördröjning av ringsignal så är det fullt möjligt att du har rätt, det är bara det att ingen sagt emot dig.

Jo, jag har.

Men visst finns det en fördröjning! När telefonen ringer hinner det gå ett antal signaler innan iPad och dator kan ta emot samtalet.

På sin höjd att det hinner gå en ringsignal på telefonen innan det ringer i resten av enheterna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ollie Williams

Jo, jag har.

 

Ok. Jag tog det som att du stod utanför diskussionen mellan Lappen och Mattiasgbg men det kanske var fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser att någon inte klarar av att släppa detta. Jag har sedan länge parkerat cykeln och ätit många kanelbullar ??? :) :) :)

För i ärlighetens namn så bryr jag mig inte vad vissa tycker eller tror.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ollie Williams

Ser att någon inte klarar av att släppa detta. Jag har sedan länge parkerat cykeln och ätit många kanelbullar :) :) :)

För i ärlighetens namn så bryr jag mig inte vad vissa tycker eller tror.

 

Tja, det är inte jag som skrivit 26 inlägg i den här tråden... :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Tja, det är inte jag som skrivit 26 inlägg i den här tråden... :rolleyes:

 

 

Men det var du som bad mig parkera cykeln något jag har gjort men du fortsätter att tjata :D:D:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...