Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Det låter om min Imac


Bristvara

Rekommendera Poster

Tanken nu är att köpa en TB-hårddisk och sedan slänga in en ssd i den, sjukt bra info man får av folket här, såg lite på youtube ser relativt lätt ut, hittade en TB- hårddisk som kostar 1600kr känns helt ok

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

(LaCie Rugged Thunderbolt/USB 3.0 V2 1TB) heter den ifall någon annan tänker samma sak som jag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tanken nu är att köpa en TB-hårddisk och sedan slänga in en ssd i den, sjukt bra info man får av folket här, såg lite på youtube ser relativt lätt ut, hittade en TB- hårddisk som kostar 1600kr känns helt ok

 

 

(LaCie Rugged Thunderbolt/USB 3.0 V2 1TB) heter den ifall någon annan tänker samma sak som jag

 

Du får ursäkta. Men som jag läser det tänker du köpa en extern hårddisk med en vanlig mekanisk hårddisk i, men med TB-anslutning. Sedan plocka ur den mekaniska och stoppa i en SSD. :tappahakan::armskeptisk:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antingen köper du en extern FÄRDIG hårddisk, eller ett tomt skal ( kabinett ) och stoppar i vad du vill. Och du vill ha en Samsung 850 Evo.... :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Axelman du hade förstått rätt, tänkte att jag börjar med att köpa TB-hårddisken och kör på den mekaniska ett tag, men senare om jag vill uppgradera så slänger jag in en ssd, fast kanske köper ett tomt skal billigaste jag har hittat kostar 1400kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Axelman du hade förstått rätt, tänkte att jag börjar med att köpa TB-hårddisken och kör på den mekaniska ett tag, men senare om jag vill uppgradera så slänger jag in en ssd, fast kanske köper ett tomt skal billigaste jag har hittat kostar 1400kr

 

Då kanske du ska kolla att det GÅR att komma in i den utan att bryta upp den. Grejjor kan vara fastlödda och så vidare. Man ska inte ta någonting för givet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja absolut? såg några videos där dom bytte och det såg lätt ut men jag ska funtilura lite till

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...