Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Bitdefender och Sierra


matsdahlqvist

Rekommendera Poster

matsdahlqvist

Har ett konstigt problem som gör mig galen. Efter att ha installerat Bitdefender är hela datorn upp och ner. Kan inte avinstallera Bitdefender helt och hållet då avinstalleraren inte installerades som den skulle. Samtidigt uppträdde två nya problem nämligen 1: Datorn säger att mitt programminne är slut. 2: Safari går inte att stänga av normalt utan man måste varje gång tvångsavsluta programmet. Någon som känner igen detta problem? Har en iMac late 2015 med i5 och 16 GB RAM, Taxam för hjälp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ett konstigt problem som gör mig galen. Efter att ha installerat Bitdefender är hela datorn upp och ner. Kan inte avinstallera Bitdefender helt och hållet då avinstalleraren inte installerades som den skulle. Samtidigt uppträdde två nya problem nämligen 1: Datorn säger att mitt programminne är slut. 2: Safari går inte att stänga av normalt utan man måste varje gång tvångsavsluta programmet. Någon som känner igen detta problem? Har en iMac late 2015 med i5 och 16 GB RAM, Taxam för hjälp.

Installera om Bitdefender så att du får en korrekt avinstallerare. Alternativt, använd AppCleaner efter ominstallation: https://freemacsoft.net/appcleaner/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

matsdahlqvist

Tack! Var så övertygad att jag inte skulle kunna ladda ner BF en gång till att jag inte ens försökte. Men det funkade!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...