Hunnern Postad 17 januari, 2017 Share Postad 17 januari, 2017 Har en iPhone6 med ett oerhört irriterande problem där tangentbordet inte kommer upp då mitt nya Sony SBH54 blåtandsheadset är anslutet. Gäller för alla appar och så fort jag kopplar från headsetet hoppas tangentbordet upp. Någon råkat ut för samma problem? Finns lösning eller skall Sony få tillbaka ett f.ö. mycket bra headset. /Magnus Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staffs Postad 21 januari, 2017 Share Postad 21 januari, 2017 Precis detta händer för mig också. iPhone verkar tro att SBH54 är ett fysisk tangentbord, det dyker iaf upp inställningar för fysiskt tangentbord så fort SBH54 är anslutet. Rapportera till Apple så får vi hoppas på att de fixar, borde ju vara ett fel i iOS. /Staffan Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dj_elis Postad 2 februari, 2017 Share Postad 2 februari, 2017 Precis detta händer för mig också. iPhone verkar tro att SBH54 är ett fysisk tangentbord, det dyker iaf upp inställningar för fysiskt tangentbord så fort SBH54 är anslutet. Rapportera till Apple så får vi hoppas på att de fixar, borde ju vara ett fel i iOS. /Staffan Hej! Har exakt samma problem, men det började visa sig efter nån uppdatering för ett par veckor sedan. Här innan dess funkar i nästan 1 år med samma headset... Uppdaterade igår till senaste iOS 10.2.1 Men utan resultat. Hoppas dom kan komma till bukt med det! Hur rapporterar man till Apple? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hummel Postad 2 februari, 2017 Share Postad 2 februari, 2017 bugreport.apple.com Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hunnern Postad 3 februari, 2017 Författare Share Postad 3 februari, 2017 Tack alla för svar! Med denna info gick jag tillbaka till butiken och förklarade läget. Det var inga problem att byta mot ett annat headset. Netonnet har man hört både det ena och det andra om men nu när jag själv satt med svarte Petter gav dom otroligt bra service så där kommer jag handla igen. För er andra hoppas jag Apple åtgärdar asap! Mvh Magnus Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hummel Postad 4 februari, 2017 Share Postad 4 februari, 2017 Har du rapporterat problemet till Apple? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hunnern Postad 4 februari, 2017 Författare Share Postad 4 februari, 2017 Har du rapporterat problemet till Apple? Gick till länken och försökte logga in med mitt AppleID men får svaret att kontot inte existerar. Förstår inte varför!!! Har provat andra inlogg med det liksom en nedladdning från AppStore precis nu och det var inga problem så vad som orsakar felmeddelande vid mina inloggningsförsök till bugreport vette tusan. Får prova igen senare! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen71 Postad 4 februari, 2017 Share Postad 4 februari, 2017 Gick till länken och försökte logga in med mitt AppleID men får svaret att kontot inte existerar. Förstår inte varför!!! Har provat andra inlogg med det liksom en nedladdning från AppStore precis nu och det var inga problem så vad som orsakar felmeddelande vid mina inloggningsförsök till bugreport vette tusan. Får prova igen senare! Du skriver fel uppgifter Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster
Arkiverat
Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.