Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Inloggningssätt i Nordeas Mobilbanksapp måste väljas om hela tiden


Christer Karp

Rekommendera Poster

Christer Karp

Hej!

Jag har en iPhone SE med Nordeas bankapp, som heter Mobilbanken, där jag i tid och otid måste skapa en ny användare och välja vilket inloggningssätt jag vill använda. Den kommer inte ihåg från gång till gång att jag bestämt att jag vill logga in med t ex Touch ID. När jag gör om hela proceduren med att välja inloggningssätt och sparat det som en användare dröjer det bara en till ett par inloggningar, så får jag börja om igen.

 

Jag har tagit bort appen tidigare och installerat om den utan någon skillnad.

 

Jag har den senaste iOS uppdateringen iOS 10.2 och den senaste Mobilbankenuppdateringen, version 2.7.2 SE 567.

 

Jag säkerhetskopierar all data till iCloud.

 

Jag har ytterligare tre iPhones, en 5S och två 6S och det har aldrig hänt på dessa tre telefoner någon gång.

 

Är det någon som har någon idé om vad som kan vara problemet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...