Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iMovie startar inte efter uppdatering till Sierra


maribelle

Rekommendera Poster

hej

 

Har uppdaterat till Sierra. Mitt IMovie-program med innehåll vill inte låta sig öppnas sen. Det hänger sig, programmet stängs eller så får jag tvångsavsluta och rapport skickas till Apple. vad göra?

När det gäller Bildprogrammet, håller det att uppdatera-... 5% har tagit några timmar, är det rimligt?

tacksam för svar:-)

Mvh

Maribelle

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej

 

Har uppdaterat till Sierra. Mitt IMovie-program med innehåll vill inte låta sig öppnas sen. Det hänger sig, programmet stängs eller så får jag tvångsavsluta och rapport skickas till Apple. vad göra?

När det gäller Bildprogrammet, håller det att uppdatera-... 5% har tagit några timmar, är det rimligt?

tacksam för svar:-)

Mvh

Maribelle

Dessvärre har jag inte själv Imovie, men du kan ju kolla om det har kommit en uppdatering i App Store.

Vad gäller Bilder kan det ta lång tid eftersom programmet läser in ansikten på ett nytt sätt. Faktum är att det gör det kontinuerligt i fortsättningen om än inte lika intensivt som i början. Allt beror på hur många foton med ansikten man har, förstås.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för input. Ja det var nog rimligt. Efter en natts uppladdning är allt inläst. Problemet som kvarstår är iMovie, där bilder och filmklipp inte syns. Fortsätter frågan i den gruppen då det rör iMovie.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...