Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

M3 MacWorld Logga som hemknapp


obed

Rekommendera Poster

Är varje dag inne på MacWorld och stör mig på att klicket på M3 MacWorld inte leder till M3 MacWorld. Bara till M3. Väl där finns inte heller någon direktlänk. Visst är MacWorld en del av M3. Till och med en styvmoderlig del av M3.

Visserligen har MacWorld en egen förstasideslänk men den försvinner med scrollningen. Man vill väl tillbaka till startsidan på ett klick som i de flesta sajter.

 

Förresten så kan alla idg-sajter ha en lättillgänglig länk till idg.se.

 

/Roger

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är varje dag inne på MacWorld och stör mig på att klicket på M3 MacWorld inte leder till M3 MacWorld. Bara till M3. Väl där finns inte heller någon direktlänk. Visst är MacWorld en del av M3. Till och med en styvmoderlig del av M3.

Visserligen har MacWorld en egen förstasideslänk men den försvinner med scrollningen. Man vill väl tillbaka till startsidan på ett klick som i de flesta sajter.

 

Förresten så kan alla idg-sajter ha en lättillgänglig länk till idg.se.

 

/Roger

Loggan/länken är 2delad. Om du klickar på M3 kommer du till: http://m3.idg.se/

...och klickar du på texten “MacWorld - En del av M3” så kommer du till: http://macworld.idg.se/

 

post-64246-0-43621900-1480592467.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den länken funkar inte på min webbläsare, jo ibland.

 

Använder just nu Chrome i Win 10 på en Macbook Pro

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den länken funkar inte på min webbläsare, jo ibland.

 

Använder just nu Chrome i Win 10 på en Macbook Pro

Vilken är “den”? Det är 2.

  • Har du provat med någon annan webläsare i Windows för att kolla/utesluta ifall det är webläsaren, eller kanske något annat?
  • Funkar det i OS X?
  • Har du tillägg i webläsaren? Provat att köra utan tillägg?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kör utan tillägg webläsaren förutom Googles egna som ser standardbetonade ut i Chrome.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...