Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Nygammal medlem


snowreeler

Rekommendera Poster

Hej!

Jag uppträdde här för ett antal år sen under annat namn (snowreeler) men tappade bort inloggningen i samband med en flytt och har sen inte varit så intresserad förrän nu att återuppta diskussionerna här på MWF. Nu hoppas jag kunna fortsätta där jag var tidigare, men med nytt namn och lite andra idéer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen tillbaka

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen tillbaka

Tack, tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Jag uppträdde här för ett antal år sen under annat namn (snowreeler) men tappade bort inloggningen i samband med en flytt och har sen inte varit så intresserad förrän nu att återuppta diskussionerna här på MWF. Nu hoppas jag kunna fortsätta där jag var tidigare, men med nytt namn och lite andra idéer.

Välkommen tillbaka. :yeahbaby:

 

// Skickat ett PM till dig om gamla kontot/namnet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Jag uppträdde här för ett antal år sen under annat namn (snowreeler) men tappade bort inloggningen i samband med en flytt och har sen inte varit så intresserad förrän nu att återuppta diskussionerna här på MWF. Nu hoppas jag kunna fortsätta där jag var tidigare, men med nytt namn och lite andra idéer.

Bra! Trevligt! Välkommen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja och välkommen tillbaka! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen tillbaka! :)

 

 

 

Fast att det skulle ha varit "ett antal år sen" du var här som snowreeler stämmer inte. Men strunt samma.

 

attachicon.gifsnowreeler.png

 

 

Mr super detective. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Höga värden på Aspergerskalan! :totaltgalen:

Haha! Ja, det må jag säga. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag uppträdde här för ett antal år sen under annat namn (snowreeler) men tappade bort inloggningen i samband med en flytt // ... //

Sådär ja... Det löste sig. :yeahbaby:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...