Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Aftonbladets webbtv funkar inte.


vobbler

Rekommendera Poster

Jag anv Safari och mac book pro. När jag tex ska se en filsnutt från senaste sporthändelserna på Sportbladet så får jag bara upp en svart ruta med texten: Vi ser att du anv en webbläsare som vi inte stöder. Vi rekomenderar att du installerar Googe Crome. Alla andra videos funkar men inte Sportbladets. Va kan va galet.

post-79924-0-15975400-1476957084_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har du en uppdaterad Flash Player ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle spontant säga att du har svaret i din fråga. Har du testat att byta webbläsare?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testade nyss och det fungerar utom när jag pausar för då blir bilden svart och vägrar fortsätta med bild dock med ljud. Laddar jag om sidan blir det bild igen.

ElCapitan med Safari 10.0

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag anv Safari och mac book pro. När jag tex ska se en filsnutt från senaste sporthändelserna på Sportbladet så får jag bara upp en svart ruta med texten: Vi ser att du anv en webbläsare som vi inte stöder. Vi rekomenderar att du installerar Googe Crome. Alla andra videos funkar men inte Sportbladets. Va kan va galet.

attachicon.gifSkärmavbild 2016-10-20 kl. 10.28.20.png

Du kan göra på 2 sätt... Uppdatera/aktivera Flash i Safari. (Var det inte nåt om att de skulle begränsa den där nu?) Alternativt avinstallera Flash och köra utan. Då får du Aftonbladets HTML5-spelare. Den fungerar utmärkt. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tetade med Crome. Då fick jag bara en vit ruta men ingen film. Hur uppdaterar man "flash i safari"?

Det konstiga är om jag går in på aftonbladets webb tv så kan jag se filmsnuttarna. men inte de som läggs upp direkt som nyheter.

Trodde man kunde uppdatera Safari. Men då måste jag uppdatera OS i macen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahaha! Uppdaterat 2002-05-07! :tarskratt:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...