Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Spotify, strömma A/V osv


sevensleeper

Rekommendera Poster

Hm... Varför inte bara återställa så du kan använda Spotify som DU vill? :fundersam:

Hur skulle jag kunna återställa menar du? Min e-postadress är ju "blockerad".

 

Spotify support erbjöd sig just att göra min e-postadress tillgänglig, något jag tackade ja till.

 

Fortsättning följer...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 63
  • Created
  • Senaste svar

Hur skulle jag kunna återställa menar du? Min e-postadress är ju "blockerad".

 

Spotify support erbjöd sig just att göra min e-postadress tillgänglig, något jag tackade ja till.

 

Fortsättning följer...

Det var det jag menade, de kan ju administrera om det ska vara kopplat till din mail eller till FB. En liten fin handpåläggning bara. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu ska det vara klart. Får se om jag hinner testa ikväll, annars blir det i morgon kväll. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu ska det vara klart. Får se om jag hinner testa ikväll, annars blir det i morgon kväll. :)

Topp! :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jodå, utbudet på Spotify har blivit bättre. Jag saknade ingen av de runt 10 artister jag testade. MEN alla deras album fanns inte, långt därifrån.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jodå, utbudet på Spotify har blivit bättre. Jag saknade ingen av de runt 10 artister jag testade. MEN alla deras album fanns inte, långt därifrån.

Det beror ofta på att artisten haft olika skivbolag. Men trist att inte allt fanns (allt jag vill lyssna på finns för all del inte heller).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jodå, utbudet på Spotify har blivit bättre.

Det beror ofta på att artisten haft olika skivbolag.

Artisten - singular. De har 1 [!] artist alltså. :shifty:

 

^_^:hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Artisten - singular. De har 1 [!] artist alltså. :shifty:

 

^_^:hihihi:

Ja, om han nu menar en specifik artist så blir det ju singular. I övrigt har de (Spotify) 10-15 artister, typ... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha… Ja, 10-15 nåt sånt. :D

Exakt. ;) Framförallt saknar Spotify två av världshistoriens bästa album! WASP - Still not black enough från 1995 och WASP - KFD från 1997, adderas dessa så är tjänsten komplett. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Exakt. ;) Framförallt saknar Spotify två av världshistoriens bästa album! WASP - Still not black enough från 1995 och WASP - KFD från 1997, adderas dessa så är tjänsten komplett. :D

:ThumbsUp:

 

Gamla klassiska Wasp... Hörde (har) en deras nyare skivor, som faktiskt var överraskande bra: Dominator, 2007. Lyssnar väl inte direkt jätteofta på den, men det händer. Annars är det få av de gamla hårdrocksbanden som övervintrat på ett bra sätt.

 

Finns väl eg bara ett band av de gamla stora, som alltid fortsatt köra, alltid lyckats anpassa sig/uppdatera sitt sound osv, men ändå låta som de alltid gjort. Saxon. B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:ThumbsUp:

 

Gamla klassiska Wasp... Hörde (har) en deras nyare skivor, som faktiskt var överraskande bra: Dominator, 2007. Lyssnar väl inte direkt jätteofta på den, men det händer. Annars är det få av de gamla hårdrocksbanden som övervintrat på ett bra sätt.

 

Finns väl eg bara ett band av de gamla stora, som alltid fortsatt köra, alltid lyckats anpassa sig/uppdatera sitt sound osv, men ändå låta som de alltid gjort. Saxon. B)

Kul att du ändå har en platta med dem. Jag tycker personligen The Crimson Idol från 1992 (finns på Spotify) är den tveklöst bästa WASP-plattan. :)

 

Saxon lyssnade jag bara på slutet 80-tal början 90-tal så jag har helt tappat dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delat av tråden från den om Mp3/FLAC. Titeln är väl sådär... Om någon har lust att komma på ngt bättre? Tack. /Eric

Jag känner mig lite skyldig till "urflippandet". ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...