Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Är iphoto nedlagt smygvägen. Kan ej se iphonebilder eller importera de


Gäst baconatte

Rekommendera Poster

Gäst baconatte

Gillar i photo men när jag skulle importera några bilder tagna idag står det 0 bilder efter iphoneikonen. Men bilderna finns i kameran och jag har fått in dem via bilder också. Men jag vill importera i iphoto. Hur gör jag då. Eller är det ett sofistikerat sätt att tvinga bort folk från Iphoto. Har OS el capitan. och Iphoto 9.6.1Kan för övrigt nämna att senaste uppdateringen av Itunes tog lååång tid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom

iPhoto är obsolet och kaputt sedan 1,5 år tillbaka. Men om du hade det installerat ska det fortfarande fungera, fast du får inte de nya funktionerna som finns i Photos.

 

Jag kollade i iPhoto som jag har kvar, och när jag pluggar in iPhone vill den importera vad jag uppfattar som mitt iCloud photo library. Har du det på din iPhone?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst baconatte

iPhoto är obsolet och kaputt sedan 1,5 år tillbaka. Men om du hade det installerat ska det fortfarande fungera, fast du får inte de nya funktionerna som finns i Photos.

 

Jag kollade i iPhoto som jag har kvar, och när jag pluggar in iPhone vill den importera vad jag uppfattar som mitt iCloud photo library. Har du det på din iPhone?

 

Har Icloudbibliotek men frågar inte om jag vill importera det är 0 efter ikonen. se bildpost-10796-0-08188800-1474833929_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Prova att importera med programmet Bildinsamling istället, det finns i varje Mac. :)
​Iphoto stödjer inte iCloud bildbibliotek och det är troligen där det har hamnat en konflikt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...