Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Missljud i iPhone 7 (hissing sound)


wormuska

Rekommendera Poster

Har nu oxå märkt att min iPhone 7 låter, speciellt när den belastas men missljudet finns där hela tiden. Låter som ett statiskt knastrande från baksidan av luren vid Apple-loggan.
Är det fler som råkat ut för detta?

Har varit kontakt med Apple och de skall återkomma i ärendet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
jockethebastard

Jag har samma, måste kontakta support. Den låter även i "viloläge". Klickandet och surret blir värre när den belastas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jockethebastard

Har exakt samma sak på min, knastrande och surfande ljud. Kupat jag handen över baksida i ett relativt tyst rum så kan jag höra vissa klick ljud.

Kontaktade supporten på Halebop, dom skickade en ny dagen efter. Hoppas den är tyst iaf.

Grymt bra service från halebops håll iaf, de verkar vara medvetna om problemet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte riktigt hur jag ska förhålla mig till ett litet svagt surr vid appleloggan? Hörs väldigt väldigt svagt om jag är i ett helt tyst rum och verkligen lyssnar noga. På det ena örat hör jag inget surr, men har kanske sämre hörsel på det?

 

Kan inte påstå att det hörs mer vid belastning. Men visst, det finns ett ljud. Men absolut inget som hörs om man inte trycker örat emot, och hur ofta gör man det?

 

Är det ett hårdvarufel? Låter all elektronik om man lägger ett öra emot?

 

Skulle jag åka till butiken och be den lyssna kommer de förmodligen inte höra något eftersom det inte är en tyst miljö.

 

Man har ju garanti och slås det fast att det är ett hårdvarufel kommer ju detta lösas antar jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jockethebastard

Fick hem min 7+ utbytt idag, också en v. 38 och den är helt tyst! Försöker verkligen hitta något ljud men det går inte, håller på med installation av 10.0.3 nu och det hörs ingenting under belastning. Mina första som jag skriver från nu hörs konstant klickande och surrande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...