Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vi som beställt Iphone 7, leveransdatum?


walles

Rekommendera Poster

Wiihoo!!

 

En sms-avi nu på morgonen, ett paket från Telenor att hämta! Min 7 plus, 128gb, mattsvart. Då höll Telenor löftet till mig iaf!!

 

Lycka till ni andra!!

 

Telenor hatar bevisligen mig! Beställde exakt samma modell, fick igenom beställningen 09.02 den 9/9 och fick mail att den var reserverad 09.03, fortfarande ingen telefon i sikte. Enda svaret jag får är att de "hoppas jag får min telefon så snart som möjligt"...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 61
  • Created
  • Senaste svar

Som man trodde, det är ett litet lotteri... Jag sitter alltså med din lur i handen just nu!! ?

 

Kan bara säga att den som väntar på denna modellen kommer inte bli besviken när den kommer - ett konstverk!

 

 

 

Telenor hatar bevisligen mig! Beställde exakt samma modell, fick igenom beställningen 09.02 den 9/9 och fick mail att den var reserverad 09.03, fortfarande ingen telefon i sikte. Enda svaret jag får är att de "hoppas jag får min telefon så snart som möjligt"...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som man trodde, det är ett litet lotteri... Jag sitter alltså med din lur i handen just nu!!

Kan bara säga att den som väntar på denna modellen kommer inte bli besviken när den kommer - ett konstverk!

Ja tyvärr :/ Har gett upp att tjata på dom nu, den kommer när den kommer...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va otåliga ni är! Haha,den som väntar på nåt gott...fick min förra tisdagen o kan bara säga att ni som inte fått än kommer inte bli besvikna! ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick mail idag av Halebop och nu är den äntligen på väg. Hoppas kunna få den innan helgen ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde nyligen en mattsvart 128gb iPhone 7 plus hos Telia. Beräknad leverans den 11 nov.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Väntar fortfarande på min från Halebop

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Väntar fortfarande på min från Halebop

 

Samma, cirkus vilken tid beställde du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma, cirkus vilken tid beställde du?

Beställde min den 10/9 dvs en dag efter öppnandet av förhandsbeställningen.

Så jag kommer säkert få vänta 1-2v till men det är inget som bekymrar mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, då lär du ju få vänta ett tag. »»

 

:hihihi::totaltgalen:

Inte min stavning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sgt_slaughter

Hämtade ut min i fredags, sjukt nöjd men kommer ta ett tag att vänja sig till nya hemknappen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag backade Telia leveransdatum till 7/11, alltid något...

Jag beställde 2016-09-12.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag fick Halebop tummen ur och gav mig preliminär leverans. Vecka 44, köpte 7+ 128 mattsvart den 9/9. Bättre sent än aldrig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar vara svårt o få tag i den nya iphone 7,varenda butik jag kollat i har inga på lager,jag fick min veckan efter den släpptes ? Fast funderar på byta tillbaka till en 6:a,gillar inte den nya hemknappen,så om nån är intresserad så finns en iphone 7 32gb,mattsvart,olåst med kartong kvitto o garanti i nyskick givetvis ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde min den 10/9 dvs en dag efter öppnandet av förhandsbeställningen.

Så jag kommer säkert få vänta 1-2v till men det är inget som bekymrar mig.

 

 

Nej jag kommer få vänta minst 4v till :D

 

post-45175-0-59167400-1475752564_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jockethebastard

Beställde min 11/9, 7 plus 32gb mattsvart från Halebop, fick prel. leverans v. 41. Hoppas dom kan hålla det...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

Nej jag kommer få vänta minst 4v till :D

 

attachicon.gifSkärmavbild 2016-10-06 kl. 13.00.16.png

Det där är ju både hängslen och livrem. Inte nog med att det står "preliminär", det är dessutom ett spann på flera veckor. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det där är ju både hängslen och livrem. Inte nog med att det står "preliminär", det är dessutom ett spann på flera veckor. :)

Kan man verkligen säga :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jockethebastard

Fick leveransbesked av Halebop idag, beställde 11/9 mattsvart 32gb iPhone 7 plus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag fick Halebop tummen ur och gav mig preliminär leverans. Vecka 44, köpte 7+ 128 mattsvart den 9/9. Bättre sent än aldrig.

Vecka 44 blev idag vecka 42, bara hoppas att det stämmer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde en 7+ 128 mattsvart. Beställde den 10/9 beräknad leverans 3-5 veckor, och nu har jag väntat i 4.5 veckor...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde en 7+ 128 mattsvart. Beställde den 10/9 beräknad leverans 3-5 veckor, och nu har jag väntat i 4.5 veckor...

Nu kommer den inom 2-3 dagar :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu kommer den inom 2-3 dagar :D

 

Vart beställde du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...