Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Får inget "Pling" i min Ipad air2.


svedjabo

Rekommendera Poster

Får inte fram något pling när det kommer nya händelser. Har försökt med allt men icke, finns det något knep ni som kan dela med Er. Min Lenovo padda plingar till hela tiden när det händer något. Har gått igenom alla inställningar som har med ljud att göra. har jag missat nått!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har försökt allt men vad innebär det.

Tänker inte ge råd som du redan har testat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har försökt med allt men icke,

 

Ja, då är det bara att slänga den. :devil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, då är det bara att slänga den. :devil:

Jag trodde det var seriösa personer på det här forumet men det verkar inte så i alla fall inte på ditt klumpiga uttalande!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har försökt allt men vad innebär det.

Tänker inte ge råd som du redan har testat.

Ursäkta en inte Applenörd som du verkar vara. Söker nu hjälp av en mer förstående person men inte på det här forumet!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ursäkta en inte Applenörd som du verkar vara. Söker nu hjälp av en mer förstående person men inte på det här forumet!

 

Du behöver inte vara en nörd för berätta vad det är du har gjort när du säger att du "gjort allt"

Visst kan jag rabbla en massa saker som du kan testa men till vilken nytta om du redan gjort dom.

Angående seriösa personer så en seriös person klarar av det mest fundamentala att uttrycka en korrekt felbeskrivning och tala om vad man gjort för att lösa det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag trodde det var seriösa personer på det här forumet men det verkar inte så i alla fall inte på ditt klumpiga uttalande!

Jag fortsatte i den raljerande ton som du satte när du påstod att du testat allt. Om du varit seriös med det påståendet så hade du insett att det var meningslöst att ställa frågan, vare sig på detta forumet eller annat forum.

Om du tog illa vid dig av min raljerande ton (som fortsättning på din raljerande ton) så ber jag om ursäkt.

 

Men om du kommer med en felbeskrivning som går att förstå, tillsammans med en lista över de åtgärder du redan testat, så kan du få ett seriöst svar. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...