Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Woz vädjan till Apple: "Snälla, ha kvar hörlursuttaget"


Nyhetsroboten

Rekommendera Poster

Naturligtvis smaskigt för journalisterna att en av Apples medgrundare kritiserar Apple men knappast troligt att Apple skulle lyssna på honom. Det var som bekant många, många år sedan han hade något med Apple att göra.

 

Som jag förstått äger han fortfarande en del aktier i företaget så han får väl ta upp det på aktiestämman. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är lite kluven i frågan själv, samtidigt som jag tänker att det borde bli bättre ljud med sladd än utan - kan man även säga att om man inte slopar sladden kommer aldrig tekniken utvecklas till att bli bättre...

 

:whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åsså håller vi god ton. Inlägg gömda.

 

Axelman moderator

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Å ena sidan kan man väl förstå Apple om de tar bort uttaget... Man skulle ju få ganska mycket utrymme i telefonen för andra komponenter. 1-2cm2 är en enorm yta i en telefon, förhållandevis sett.

Fast, det är ju inte så himla smart el lämpligt att byta så rakt av. Tillbehör är rätt dyra, och att tvinga in folk i nya lösningar har aldrig varit ett bra sätt. Har man nu en ny teknik.... Låt uttaget sitta kvar och lägg till det nya som alternativ. Varteftersom det blir vanligare kan man fimpa uttaget sen... Ja, såvida inte det nya floppar. :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Du måste ha pengar i överflöd eftersom du bara köper nytt så fort något ändras. Det ser man ju i din profil om inte annat.

Nja helt nytt verkar ju han inte ha enligt profilen iallafall. Men gott om pengar kan man ju ha ändå. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja helt nytt verkar ju han inte ha enligt profilen iallafall. Men gott om pengar kan man ju ha ändå. ;)

 

 

Ska man gå efter din profil har du mer pengar än mig ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska man gå efter din profil har du mer pengar än mig ;)

Njä inte säkert ;), men blir nog bara en ny apple pryl till i år för mig och det är iphone 7. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...