Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iOS 9.3.4 - galet buggigt?


sevensleeper

Rekommendera Poster

Jag har inte installerat uppdateringen ännu utan kör fortfarande 9.3.3 på min 6 Plus. Någon som "vågat"? Om, har ni några problem? Jag har läst att en del fått problem med batteritiden, att wifi kopplas ner, problem med Touch ID osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är alltid några som får problem vid en uppdatering, av en eller annan anledning. Det är bara de som postar i olika forum.

Jag kör 9.3.4 i min iPhone 4s utan fler problem än med 9.3.3 och 9.3.2 (kameran funkar bara i vissa appar).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Justerat versionen i rubriken. /Eric

 

Då kan du ta bort "galet buggigt" också :)

För dom enda versionerna som man kan tillnärmelsevis använda det epitetet på är beta versioner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Justerat versionen i rubriken. /Eric

Hade jag slarvat? :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Då kan du ta bort "galet buggigt" också :)

För dom enda versionerna som man kan tillnärmelsevis använda det epitetet på är beta versioner.

Verkligen? De artiklar jag snubblade över nämnde inget om beta, det var därför jag blev orolig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade jag slarvat? :whistling:

 

Du skrev 10.3.4

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Du skrev 10.3.4

Haha! Aj då. :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkligen? De artiklar jag snubblade över nämnde inget om beta, det var därför jag blev orolig.

 

Läs vad jag skriver. Det är beta releaser som brukar benämnas "galet buggig"

Att 9.3.4 skull vara det är enligt mig nonsens. Det kommer alltid finnas enheter som upplever problem när andra inte gör det.

Beroende på att alla enheter används på olika sätt,olika programvaror installerade,dom kanske aldrig har återställts någon gång.

Många faktorer som spelar in eftersom dom är i grund och botten en dator.

Så nej "galet buggig" är den inte men visst kan du råka ut för problem som vem som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha! Aj då. :totaltgalen:

 

Först tänkte jag " Va är vi redan på den versionen av iOS 10 beta" :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Läs vad jag skriver. Det är beta releaser som brukar benämnas "galet buggig"

Att 9.3.4 skull vara det är enligt mig nonsens. Det kommer alltid finnas enheter som upplever problem när andra inte gör det.

Beroende på att alla enheter används på olika sätt,olika programvaror installerade,dom kanske aldrig har återställts någon gång.

Många faktorer som spelar in eftersom dom är i grund och botten en dator.

Så nej "galet buggig" är den inte men visst kan du råka ut för problem som vem som helst.

Jag testar på min lur och iPad helt enkelt så får jag hoppas att det rullar. Den tidigare nämna "tian" är ju på gång så väntan är väl inte oändlig om det skulle strula. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iOS 9.3.4 är en säkerhetsuppdatering som täpper till hålet "Pangu" använde sig av för att kunna jailbreaka ens iOS-enhet...

 

Inte mycket annat som borde förändras - fördärvas - för dig tror jag.... Fungerar 9.3.3 så är det nog lugnt...

 

Men men, man vet aldrig. - Tänk bara på att inte lämna ifrån dig din lur till någon som kan hacka iOS 9.3.3... Så länge du inte gör det borde du va säker utan 9.3.4...

 

:totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...