Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Fler destinationer längs rutt i Google Maps, på iPhonen?


Eldvindovatten

Rekommendera Poster

Eldvindovatten

I senaste uppdateringen av Google Maps på min iPhone 6, säger de att man skall kunna lägga till flera destinationer längs min rutt och få vägbeskrivningar för att kunna navigera! Nu har jag suttit en timme och inte luskat ut hur jag skall få det att funka...

Någon som har ett svar på detta och skulle kunna tänka sig att dela med sig av sin kunskap?

 

Mvh

 

Eldvindovatten

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eldvindovatten

Tjena Telly, super vägledning men.... Funktionen gossen pratar om dyker inte upp i min meny... Vilket man tycker den borde!? Har du själv kollat eller? Testade precis och får inte upp "Stop" funktionen i min meny, när jag valt från-till destination! Det retar mig då denna funktion har varit väldigt saknad, har du bättre tur eller lycka, hör av dig!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eldvindovatten

Jag har förstått att han har android men själva funktionen i programmet borde ju dyka upp på samma plats, trots iOS, Android maskinerna? Eller hur?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittade en massa äldre inlägg där det muttrades om att det inte fanns "via" i iOS-versionen (men det fanns i web-läsaren).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I uppdateringen till Google Maps stod att den funktionen lagts till men jag hittar den inte heller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eldvindovatten

Tack grabbar!!! Något måste ha blivit fel.... Ja, det verkar fungera i webläsaren. Får skriva och påpeka detta!!! Ha det super!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...