Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

YouTube


Arvid Kriklund

Rekommendera Poster

Arvid Kriklund

Hum detta kanske inte hör hemma här, men jag har ju en MAC så jag försöker väl.
Jag har råkat ut för ett märkligt fel på YouTube. När jag startar en film på YouTube men kanske upptäcker att jag vill se något annat och klickar på en annan film. så går den möjligen i 5 sekunder innan allt låser sig och den snurrande badbollen kommer fram.

Då måste jag starta om YouTube och göra ett nytt försök. Så har jag aldrig behövt hålla på förr. Vad kan det vara för fel? sad44.gif

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken Mac har du och vilket OS X samt vilken webbläsare används? När datorn småkrånglar

 

 

Säker start - lätt städning som fixar småstrul. Åtgärd No1 om Macen inte är sig lik.

Håll ner Shift under uppstart. Låt datorn jobba klart. Logga in. Starta om som vanligt.

http://support.apple.com/kb/ht1564?viewlocale=sv_SE

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arvid Kriklund

Vilken Mac har du och vilket OS X samt vilken webbläsare används? När datorn småkrånglar

 

 

Säker start - lätt städning som fixar småstrul. Åtgärd No1 om Macen inte är sig lik.

Håll ner Shift under uppstart. Låt datorn jobba klart. Logga in. Starta om som vanligt.

http://support.apple.com/kb/ht1564?viewlocale=sv_SE

iMac (21,5 tum, sent 2012)

2,9 GHz Intel Core i5

8 GB 1600 MHz DDR3

OS X EL Capitan

Vebbläsaren är väl Safari

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du senaste Flashuppgraderingen? Har du den sista versionen av El Capitan?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arvid Kriklund

Det verkar inte finnas någon mer OS uppdatering, och nu har jag laddat ner senaste FlashPlayern, men tyvärr :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det verkar inte finnas någon mer OS uppdatering, och nu har jag laddat ner senaste FlashPlayern, men tyvärr :cry:

Har du provat html5-spelaren på Youtube?

Funkar det i annan webläsare?

 

- - -

 

Här var lite om badbollar och Safari. Kika lite längre ner i sektionen om rensa cache osv... :crossfingers:

 

Safari Web Content “Not Responding” on Mac? Fix the Beach Ball with These Tips

 

≈ från “Fixing “Safari Web Content (Not Responding)” And Preventing Reoccurrences” och nedåt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arvid Kriklund

Det verkar hjälpa med att rensa historiken i Safari :D Nu rensade jag bara för två dagar tillbaka. Jag fegade lite, men det kan väl inte hända så mycket om jag rensar från tidernas begynnelse?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det verkar hjälpa med att rensa historiken i Safari :D Nu rensade jag bara för två dagar tillbaka. Jag fegade lite, men det kan väl inte hända så mycket om jag rensar från tidernas begynnelse?

[+] Gôtt att det löste sig. :yeahbaby:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...