Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

starta om igen


big peter

Rekommendera Poster

funderar att radera innehållet på hårddisken, har massa skräp där, går det att radera helt och hållet och sedan starta med programskivan och hålla ned c??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, du får börja med att hålla nere C och starta från programskivan och sedan via programskivans skivverktyg radera innehållet på hårddisken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eller om du har en klonad backup så startar du från den och använder Skivverktyg där

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enklaste för dig är att du skapar en ny användare och sen tar bort din gamla användarkonto.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enklaste för dig är att du skapar en ny användare och sen tar bort din gamla användarkonto.

Om "skräpet" består av diverse installerad programvara då? Raderas den ihop med borttagandet av användarkontot?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om "skräpet" består av diverse installerad programvara då? Raderas den ihop med borttagandet av användarkontot?

Han har inte definierat vad skräpet är och med tanke på TS kunskapsnivå gav jag ett råd som är enklast för honom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SirKnasen ok, då testar jag att formatera ifrån systemskivan, men är det verkligen inte möjligt att formatera och sedan stoppa in programskivan och hålla nere c. 1000 Tack alla SirKnasen, Pocahontas, Lappen71!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SirKnasen ok, då testar jag att formatera ifrån systemskivan, men är det verkligen inte möjligt att formatera och sedan stoppa in programskivan och hålla nere c. 1000 Tack alla SirKnasen, Pocahontas, Lappen71!

 

Du måste köra formateringsverktyget (skivverktyget) från en annan hårddisk/CD-skiva/USB-minne än den du vill formatera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SirKnasen ok, då testar jag att formatera ifrån systemskivan, men är det verkligen inte möjligt att formatera och sedan stoppa in programskivan och hålla nere c. 1000 Tack alla SirKnasen, Pocahontas, Lappen71!

Ett program kan inte ta bort sig själv och fortsätta arbeta :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett program kan inte ta bort sig själv och fortsätta arbeta :)

Djuup visdom. MG_78.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...